  • Data: 2010-04-25 17:08:37
    Temat: Szukam atrapy alarmu
    Od: "Ewa" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Szukam atrapy alarmu samochodowego, który można
    kupić jako rzecz gotową, bez konieczności składania.
    Chodzi mi o urządzenie, które można zamontować
    w samochodzie (może na rzep?), które w żaden sposób
    nie będzie ingerowało w elektronikę samochodu,
    ponieważ nie chcę stracić gwarancji.
    Mogłoby być zasilane np. na baterie AA/AAA
    i mogłabym je włączać/wyłączać ręcznie.
    Ważne żeby na zewnątrz wyglądało jak działający
    alarm, czyli miało migającą lampkę.

    Bardzo proszę o informacje na ten temat.

    Pozdrawiam
    Ewa