  • 11. Data: 2006-02-13 07:23:46
    Temat: Re: Szukam jakiegoś p2p
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):

    > odwrotnie do prędkości działania, nie mówiąc o tym że im więcej
    > użytkowników wymienia dane między sobą t
    1. cos ci zjadlo
    2. zakladajac ze lokalnie sciagam 10 Mbit a mam dostep do 1TB nieswiezyszch
    rzeczy, a z predkoscia 1 Mbit sciagam dowlona rzecz - posiedze na tym lokalnych
    hubie, obejrze kilka starosci i mi sie znudzi

    > zostawmy rozkminy na temat moralności bo przypomina mi to dyskusje
    > przeciwników wprowadzania komputeryzacji do firm "bo wielu ludzi
    > straci prace".

    ale jakby ktos Tobie kradl sygnal to Twoje zdanie zmieniloby kurs o 180 stopni

    --
    Mateusz

  • 12. Data: 2006-02-13 08:39:12
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 13 Feb 2006 08:23:46 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > 2. zakladajac ze lokalnie sciagam 10 Mbit a mam dostep do 1TB nieswiezyszch
    > rzeczy, a z predkoscia 1 Mbit sciagam dowlona rzecz - posiedze na tym lokalnych
    > hubie, obejrze kilka starosci i mi sie znudzi

    i wlasnie dlatego DC nie zdaje egzaminu, mnie interesuje cos takiego
    że pierwszy osobnik ściąga plik z netu, a następny ciągnie już
    lokalnie nawet nie wiedząc o tym. jedyne co widzi to "ooooo jak tu sie
    szybko ściąga, powiem kumplowi żeby tez zainstalował ten program"

    > ale jakby ktos Tobie kradl sygnal to Twoje zdanie zmieniloby kurs o 180 stopni

    nawet nie wyobrażasz sobie jaką megaprzyjemność sprawia mi
    obserwowanie takich ludzi, im się oczywiście wydaje że nikt tego nie
    widzi

    kiedyś zostawiałem mniej lub bardziej świadomie dziure w MTA dla
    naszej klasy C i pojawił się amator mailbomberów. Widok miny małolata
    jak go dzień później odwiedziłem w domu i grzecznie wytłumaczyłem
    (przy jego mamusi) że to jest złe był poprostu bezcenny. Na 99% jestem
    pewien że więcej koleś nie będzie tego próbował robić :>

    --
    futszaK
    601061867

  • 13. Data: 2006-02-13 09:13:27
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    futszaK napisał(a):
> [...]
    > (przy jego mamusi) że to jest złe był poprostu bezcenny. Na 99% jestem
    > pewien że więcej koleś nie będzie tego próbował robić :>

    tak z czystej ciekawosci - ilu masz uzytkownikow i jakiego typu lacze ?

    --
    Mateusz

  • 14. Data: 2006-02-13 09:28:12
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 13 Feb 2006 10:13:27 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > tak z czystej ciekawosci - ilu masz uzytkownikow i jakiego typu lacze ?

    400 na 4 megabitach (zagregowane 2 polpaki FR)

  • 15. Data: 2006-02-13 09:45:00
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Sun, 12 Feb 2006 11:42:57 +0100 I had a dream that orzel <o...@p...onet.pl>
    wrote:
    >Futszak, pierwszy raz chyba posta nie piszesz.
    >Rozumiem, ze grupy pomyliles.

    Miał napisać na pl.hum.ortografia? :)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 16. Data: 2006-02-13 12:42:27
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > 400 na 4 megabitach (zagregowane 2 polpaki FR)

    Jakim cudem ci to wystarcza ? Ja mam na 450 ludków 2x4 mb DSLi na www i 8
    mb symetryka na reszte i już mi sie symetryk powoli zapycha, pakiety u
    ludzików ok 75% 300kbps i reszta 500 kbps.

    Lee

  • 17. Data: 2006-02-13 13:04:12
    Od: Mateusz Swatek <m...@i...pl>

    Lee napisał(a):
> [...]
    > mb symetryka na reszte i już mi sie symetryk powoli zapycha, pakiety u
    > ludzików ok 75% 300kbps i reszta 500 kbps.

    jaki cudem Ci to starcza ?
    u mnie srednio 100 osob zjada 10Mbit ruchu symetrycznego
    ;)

    --
    Mateusz

  • 18. Data: 2006-02-13 13:33:38
    Temat: Re: Szukam jakiego? p2p
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 13 Feb 2006 13:42:27 +0100, użyszkodnik "Lee"
    <l...@p...onet.pl> napisał:

    > Jakim cudem ci to wystarcza ? Ja mam na 450 ludków 2x4 mb DSLi na www i 8
    > mb symetryka na reszte i już mi sie symetryk powoli zapycha, pakiety u
    > ludzików ok 75% 300kbps i reszta 500 kbps.

    wlasnie nie starcza i dlatego szukam jakichś ciekawych rozwiązań na
    lepsze wykorzystanie nudzących się przepustowości (odpowiednio 34Mbps
    od routera do użyszkodników i 5 x 4Mbps od użyszkodników do routera)
    co odciąży kompletnie zarżniętą przepustowość od routera w świat
    (4Mbps). Jak się uda to można rzeźbić dalej, wszak konkurencja też nie
    ma darmowych łącz w świat :)

  • 19. Data: 2006-02-13 13:34:01
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 13 Feb 2006 14:04:12 +0100, użyszkodnik Mateusz Swatek
    <m...@i...pl> napisał:

    > jaki cudem Ci to starcza ?
    > u mnie srednio 100 osob zjada 10Mbit ruchu symetrycznego
    > ;)

    popracuj nad regułkami :)

  • 20. Data: 2006-02-13 13:36:43
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    On 2006-02-13, futszaK <f...@p...pl> wrote:
    > popracuj nad regułkami :)

    Sa providerzy i Providerzy... U mnie 150 uzytkownikow wisi na 14 Mbit.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *