  • 31. Data: 2006-02-16 19:13:03
    Temat: Re: Szukam jakiego? p2p
    Od: "Sławomir Bem" <s...@d...piac.hu>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:e9m8v1d0t11crm8cpnjr9kcjbm0t9hmuv5@4ax.com...

    > jakbyś zgadł i nie za 256 tylko za "do 256" ale jak to się mówi, tutaj
    > nikt nic nie gwarantuje poza własną sieć, a jesli gwarantune to za
    > większe jak 50zł pieniądze

    Zakladajac taka filozofie smialo mozna oferowac do 1-2 mbps ;)
    bo ciekawe ile tak naprawde mozna osiagnac przy takim podziale
    bo mi wychodzi ze pewne jest 10 kilobitow/s czyli ok 1-2KB/s ....
    a wiecej to jak polowie osiedla wylacza prad ;)
    Wraz z nadejsciem ery P2P wspolczynnik jednoczesnosci = 1
    no chyba ze zbackupujesz na proxy caly internet ;)

    --
    s.

  • 32. Data: 2006-02-16 21:07:48
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Sławomir Bem <s...@d...piac.hu> wrote:

    > Zakladajac taka filozofie smialo mozna oferowac do 1-2 mbps ;)

    Są już tacy. Pierwsi z brzegu - arbites.pl, kupują megowego dsl-a, stawiają
    AP na 2,4 GHz i jazda, podłączają na nim pacjentów ile wlezie, po "do 1
    Mb/s". Jak się zapcha i usery zaczynają burczeć - ew. upgradują do 2 mega.
    Zresztą <spiskowa teoria mode on> coś mi się zdaje, że promocja na DSL TP 6
    miesięcy za 1 zł nie jest zupełnie bez przypadku... <spiskowa teoria mode
    off>

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 33. Data: 2006-02-16 21:14:54
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Oczywiście chodziło o http://www.airbites.pl, literówka.

  • 34. Data: 2006-02-17 07:08:44
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 16 Feb 2006 22:07:48 +0100, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@s...pl> napisał:

    > Zresztą <spiskowa teoria mode on> coś mi się zdaje, że promocja na DSL TP 6
    > miesięcy za 1 zł nie jest zupełnie bez przypadku... <spiskowa teoria mode
    > off>

    ja podejrzewam związek w/w promocji z zapowiedziami Tele2 odnośnie
    pojawienia się ich dostępu do do Internetu "wszędzie tam gdzie jest
    neostrada TP"

    cóż, pożyjemy, zobaczymy

    --
    futszaK
    601061867

  • 35. Data: 2006-02-17 10:51:30
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    futszaK wrote:

    > ja podejrzewam związek w/w promocji z zapowiedziami Tele2 odnośnie
    > pojawienia się ich dostępu do do Internetu "wszędzie tam gdzie jest
    > neostrada TP"

    Wszędzie tam, gdzie NEO oznaczałoby przymiarkę do korzystania z LLU, ale przy
    obecnej umowie ramowej klepniętej przez św.p. pana URTiP-a, coś cienko to
    widzę - ceny jakie ustalili są absurdalnie wysokie.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 36. Data: 2006-02-17 11:30:57
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 17 Feb 2006 11:51:30 +0100, użyszkodnik Tomasz Śląski
    <t...@k...org.pl> napisał:

    > Wszędzie tam, gdzie NEO oznaczałoby przymiarkę do korzystania z LLU

    raczej do kupowania od France Telefom Polska całościowo po cenie
    hurtowej usług bazowych (POTS,ISDN,ADSL) i wystawiania klientowi
    jednego rachunku za wszelkie uslugi pod swoimi nazwami handlowymi
    dajmy na to Tele2Nerwozdrada, Tele2TV i tak dalej.

    biorąc pod uwage fakt że FTP raczej część kosztów obsługi Nerwozdrad
    pokrywa z dochodów za wymiane ruchu z innymi operatorami, ceny nawet
    hurtowe ale bez subsydiowania dostępu via ADSL (sama transmisja
    danych) do klientów byłyby na tyle wysokie że raczej nie opłacałoby
    się tego kupować celem dalszej odsprzedaży

  • 37. Data: 2006-02-27 19:20:04
    Temat: Re: Szukam jakiegoś p2p
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Sa providerzy i Providerzy... U mnie 150 uzytkownikow wisi na 14 Mbit.

    Używam Polpaka i podobnych oraz DSLTP i podobnych.
    Nie mam szans na np 10 Mbps w jednym kawałku. Zastanawiam się co kupić jako
    kolejne: DSL czy FR?
    Zakładając średnią cenę DSL 4/0,5 224 zł netto i x użytkowników oraz średnią
    cenę FR 2/2 1290 zł i y użytkowników. Ile zł trzeba wydać na użytkownika
    zapewniając podobny komfort internetu w przypadku obu łącz?

    Druga kwestia: wszyscy mówią p2p i reszta na symetrycznym, www na dsl. A
    moze odwrotnie? P2p na dsl, reszta na symetrycznych? Szkoda marnować drogie
    łącze na kaziarzy, którzy pożrą każde pasmo. Niech szaleją na łączach, w
    których koszt gigabajta jest niski, nieprawdaż?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 38. Data: 2006-02-27 20:08:33
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    wiadomości news:dtvjd6$h5j$1@news.dialog.net.pl...

    > Druga kwestia: wszyscy mówią p2p i reszta na symetrycznym, www na dsl. A
    > moze odwrotnie? P2p na dsl, reszta na symetrycznych?

    Za słaby upload na tym iDSL do p2p.

    Pink

  • 39. Data: 2006-02-27 21:20:06
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Pink wrote:
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:dtvjd6$h5j$1@news.dialog.net.pl...

    > Za słaby upload na tym iDSL do p2p.

    Obecnie eksperymentuję z odpowiednim kolejkowaniem uploadu na dsl i okazuje
    się, że mogę wycisnąć 2 megabity downloadu p2p pomimo uploadu 256. Testowane
    na userach.
    Jak na razie efekty są obiecujące i zastanawiam się nad dalszymi testami.
    Szkoda mi marnować łącza symetrycznego na P2P. Co z tego, że wytrzyma więcej
    sesji i pakietów, jeżeli ilość ściągniętych danych / usera jest niewielka,
    ponieważ muszę ich mieć kilka razy więcej.

  • 40. Data: 2006-03-07 08:39:55
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > indywidualnych) łacze w świat nie jest z gumy (problemy z jego
    > rozszerzeniem w konfiguracji 8 warstwy) szukam jakiegoś sposobu żeby
    > zachęcić ludzi do wymienia sie plikami między sobą.

    Jakie rezultaty?