  • 1. Data: 2005-10-22 22:49:55
    Temat: Szukam prostego programu do tworzenia stron www, taki, zeby tylko graficznie ustawiac :)
    Od: "qer" <q...@o...pl>

    Witam,
    Szukam prostego programu do tworzenia stron www, taki, zeby tylko graficznie
    ustawiac :) Nie potrafie nic z htmlu, a musze zrobic strone www, nie jakias
    specjalna, byle, zeby dzialala :)
    Sa chyba jakies programy w ktorych ja wybieram z listy jakies rzeczy i ustawiam
    je na stronie, a program sam generuje komendy...
    Pozdrawiam,
    qer

  • 2. Data: 2005-10-22 23:00:32
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On 23 Oct 2005 00:49:55 +0200, qer wrote:

    > Sa chyba jakies programy w ktorych ja wybieram z listy jakies rzeczy i ustawiam
    > je na stronie, a program sam generuje komendy...

    No są, i jeśli spytasz na odpowiedniej grupie (pl.comp.www), to może nawet
    ktoś Ci jakieś wskaże.

    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 3. Data: 2005-10-23 05:11:21
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,
> [...]
    > Sa chyba jakies programy w ktorych ja wybieram z listy jakies rzeczy i ustawiam
    > je na stronie, a program sam generuje komendy...
    WYSIWYG, np. Webmajster Onetu czy jak to sie tam nazywa.

    --
    Jakub

  • 4. Data: 2005-10-23 14:31:03
    Od: QQlka <h...@h...ah>

    http://sitebuilder.dell.miedzylesie.waw.pl/

    Nie musisz nawet nic instalowac, wszytsko robisz z poziomu przegladarki.