  • 1. Data: 2009-05-13 07:09:25
    Temat: Szukam warsztatu na Żoliborzu albo okolicach
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    Padła mi skrzynia (silnik działa ,ale po puszczeniu sprzegła gaśnie nie
    przekazujac jednak żadnej sily na kolo + nie moge wrzucić dwójki) w moim
    VN800 dlatego szukam warsztatu ,który mógłby to naprawić w odleglości
    takiej żeby w ciągu 2-3 godzin dopchać na miejsce sprzęta.

    Losketh

  • 2. Data: 2009-05-13 07:13:02
    Temat: Re: Szukam warsztatu na Żoliborzu albo okolicach
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Losketh pisze:
> [...]
    > VN800 dlatego szukam warsztatu ,który mógłby to naprawić w odleglości
    > takiej żeby w ciągu 2-3 godzin dopchać na miejsce sprzęta.

    a nie jest to przypadkiem uszkodzony czujnik stopki bocznej?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-05-13 07:17:23
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał :

    > a nie jest to przypadkiem uszkodzony czujnik stopki bocznej?

    Nie mam takiego czujnika mogłem bez problemu ruszać z otwartą stopka :(

    Losketh

  • 4. Data: 2009-05-13 08:05:50
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Losketh pisze:

    > Nie mam takiego czujnika mogłem bez problemu ruszać z otwartą stopka :(

    No to ktos go kiedys usunal a teraz rozpiely Ci sie skrecone na sztuke
    kabelki :)

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-05-13 08:26:02
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał
    > No to ktos go kiedys usunal a teraz rozpiely Ci sie skrecone na sztuke
    > kabelki :)

    O kurcze panowie mam nadzieje ze macie racje i wystarczy skręcic gdzieś dwa
    kabelki, :)
    remont skrzyni brzmi dość przerazająco.
    Po pracy zaraz poszukam w okolicach stopki kabli(bo pewnie tam sie ten
    czujnik znajdowal) :)
    Dzieki za rade

    Losketh
    VN800 Classic

  • 6. Data: 2009-05-13 13:10:53
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Losketh napisał(a):
> [...]
    > remont skrzyni brzmi dość przerazająco.
    > Po pracy zaraz poszukam w okolicach stopki kabli(bo pewnie tam sie ten

    Tylko nie zapominaj, ze tu wspolpracuja dwa, a nawet trzy czujniki:
    -podstawki bocznej
    -sprzegla
    -luzu
    Z opisu wynika, ze czujnik sprzegla dziala prawidlowo. Gdybys nie mogl
    dojsc do ladu z czujnikiem stopki bocznej (zakldam, ze czujnik luzu tez
    dziala prawidlowo), to sprobuj "zepsuc" czujnik sprzegla symulujac stale
    wcisniecie dzwigni.

  • 7. Data: 2009-05-14 06:34:22
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> napisał w
    wiadomości news:guegp6$q8g$1@news.onet.pl...

> [...]
    > dojsc do ladu z czujnikiem stopki bocznej (zakldam, ze czujnik luzu tez
    > dziala prawidlowo), to sprobuj "zepsuc" czujnik sprzegla symulujac stale

    Dziękuje wszystkim za rady czujnika rzeczywiście nie zanlazłem co gorsza
    kabelków przy nóżce tez nie ma wiec teraz mam kolejne pytanie skąd, powinny
    one wychodzic z drugiej strony (zaczynac sie) wolałbym unikc "psucia"
    innych elementow sprobuje powlczyć z naprawa tego co teraz nie dziala

    Losketh

  • 8. Data: 2009-05-15 06:14:51
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    Panowie to na szczescie byl ten przelacznik jezeli sie kiedys spotkamy
    macie u mnie browara :)
    Dzieki bardzo za dobre rady :)
    Zaoszczedziliscie mi sporo pchania i kosztow jeszcze raz dzieki!!:)

    Losketh

  • 9. Data: 2009-05-16 06:43:16
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Losketh napisał(a):
    > Panowie to na szczescie byl ten przelacznik jezeli sie kiedys spotkamy
    > macie u mnie browara :)
    > Dzieki bardzo za dobre rady :)

    Spoko - napisz do Grzybola i jemu podobnych krytykantow :)

    > Zaoszczedziliscie mi sporo pchania i kosztow jeszcze raz dzieki!!:)

    No dobra. Ale w koncu ktory to byl czujniczek? Bo wczesniej meldowales,
    ze przy podstawce bocznej nic nie znalazles? Czyzby jednak ten od sprzegla?

  • 10. Data: 2009-05-18 07:21:02
    Od: "Losketh" <l...@t...pl>

    > No dobra. Ale w koncu ktory to byl czujniczek? Bo wczesniej meldowales,
    > ze przy podstawce bocznej nic nie znalazles? Czyzby jednak ten od
    > sprzegla?

    Okazało sie ze czujnik podstawki bocznej jest, tylko przekrzywiony tak, ze
    sie nigdy nie włączał. Coś się stało i został wciśnięty a brud sprawil ze
    został już w tej pozycji. Teraz po przesmarowaniu i przeczyszczeniu
    ustawieniu wszytko działa, a ja zyskałem czujnik podtawki bocznej :P

    Pozdrawim
    Losketh