  • 1. Data: 2009-05-12 21:21:43
    Temat: naklejni na rant
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    widziałem ostatnio na żywo naklejki, które od jakiegoś czasu robią furorę na
    allegro :] wcześniej jakoś mnie to nie przekonywało, ale na żywo wygląda
    super - nie zamierzam dorabiać ideologii. Podobają mi się i chce takie.
    Ale widzę 2 typy naklejane z trzech części oraz takie z aplikatorem.

    Bardziej przemawia do mnie aplikator, bo jak ponaklejam ręcznie i wyjdzie
    jajo, to będzie źle wyglądało podczas jazdy.

    Ktoś z was używał? warto?

  • 2. Data: 2009-05-12 21:45:32
    Temat: Re: naklejni na rant
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    metalbeast pisze:

    > Ktoś z was używał? warto?

    Ale czego ? Aplikatora ? Kobiet spytaj.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 3. Data: 2009-05-13 00:29:02
    Od: marider <m...@g...pl>

    metalbeast pisze:
> [...]
    >
    > Bardziej przemawia do mnie aplikator, bo jak ponaklejam ręcznie i
    > wyjdzie jajo, to będzie źle wyglądało podczas jazdy.

    Uzywal. IMHO warto a i efekt oko cieszy.

    http://www.grafnet.eu/naklejki/paski%20na%20felgi/in
    dex.htm

    Pierwsza R1 w plomienie to moja ex (zdjecia sa AD 2005). Naklejenie
    nalepek recznie to zaden problem, wystarczy dobrze odtluscic felge
    przed, byc dokladnym i cieszyc sie po :) Te byly solidnie wykonane (na 1
    strone szlo cos kolo 1 i 1/5 paska, teraz widze sa juz w zakrzywionych
    odcinkach)i sie nie odklejaly. W zeszlym tygodniu naklejalem takie
    kumplowi na limitowanej R6'03 (w plomienie) i tez jest zadowolony.

    Pzdr
    PS: Inne ciekawe nalepki sa tu: http://www.grafnet.eu/
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 4. Data: 2009-05-13 06:02:52
    Od: Lama <l...@l...cc>

    metalbeast pisze:
> [...]
    > furorę na allegro :] wcześniej jakoś mnie to nie przekonywało, ale na
    > żywo wygląda super - nie zamierzam dorabiać ideologii. Podobają mi się i

    A są czarne matowe ? To ja też chętnie.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 5. Data: 2009-05-13 06:04:13
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > A są czarne matowe ? To ja też chętnie.

    Ja bym chętnie w kształcie ryb się pisał.

    DM

  • 6. Data: 2009-05-13 08:09:41
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    marider pisze:

    > Uzywal. IMHO warto a i efekt oko cieszy.

    a to się nie kłóci z ciężarkami wyważającymi felgę?

    PBNW

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-05-13 08:26:16
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    (pj) pisze:

    > a to się nie kłóci z ciężarkami wyważającymi felgę?

    <cite>ciężarki to dla pedałów</cite>

  • 8. Data: 2009-05-13 10:23:45
    Temat: [OT] Re: naklejni na rant
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > <cite>ciężarki to dla pedałów</cite>

    chyba: ciężarne ... :-o

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-05-13 18:46:04
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 13 Maj, 10:09, "(pj)" <j...@g...com> wrote:

    > a to się nie kłóci z ciężarkami wyważającymi felgę?
    >
    > PBNW

    pomijalna waga, w tej samej odległości równo rozłożony 'ciężar' od osi
    obrotu, nie kłóci się.
    bo chyba nie pytasz o ciężarkach na rancie koła?- tak już chyba nikt
    nie robi tylko nakleja.

    --
    wiadro
    G.Ż.

  • 10. Data: 2009-05-13 22:54:16
    Od: marider <m...@g...pl>

    (pj) pisze:
> [...]

    Dodatkowo sprzet bardziej widoczne jest w nocy a i moto odblaski
    ozywiaja - zapomnialem dodac :)

    Tak to wygladalo na mojej ex R1 - http://tinyurl.com/oaetv4 i tu:
    http://tinyurl.com/dl9cgw

    > a to się nie kłóci z ciężarkami wyważającymi felgę?

    Masa paskow jest znikoma natomiast ciezarki nakleja sie na felge a nie
    na rant jak w samochodach. Przynajmniej tak byly tak montowane (znaczy
    ciezarki te ;) ) w motocyklach ktore ja widzialem przy zmianie opon.

    > PBNW
    To teraz juz wiesz :)

    Pzdr
    PS: mala rzecz, a cieszy.