  • 1. Data: 2009-05-12 18:05:08
    Temat: linki - warszawa
    Od: "Zyga" <z...@w...pl>

    Witam

    Gdzie w Warszawie dorabiają linki? Zerwała sie ssania (gs500)
    Zakład na Karczewskiej w stanie likwidacji. Znalazłem na Kordeckiego, ale
    koleś mi zrobił linkę nie tak jak trzeba, starą gdzieś zgubił, wkurzyłem się
    i zabrałem linkę i pieniądze z powrotem. Jest jeszcze coś w Jankach chyba,
    ale wolałbym bliżej.

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2009-05-12 20:25:56
    Temat: Re: linki - warszawa
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Zyga" napisał w wiadomości

> [...]
    > koleś mi zrobił linkę nie tak jak trzeba, starą gdzieś zgubił, wkurzyłem
    > się i zabrałem linkę i pieniądze z powrotem. Jest jeszcze coś w Jankach

    w Łomiankach lecąc od Wawy po prawej stronie,nie pamietam adresu ale reklama
    widoczna,dorobili linkę gazu od ręki,ogólnie zadowolony:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 3. Data: 2009-05-12 21:01:33
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "Zyga" napisał :
    > Witam
    >
    > Gdzie w Warszawie dorabiają linki? [...] Jest jeszcze coś w Jankach chyba,

    Tu masz te Janki: http://www.autolinka.com.pl/
    Korzystałem kilka razy, zawsze byłem zadowolony.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 4. Data: 2009-05-13 16:50:02
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    A może zna ktoś wymiary tych baryłek na końcach linki? "Fachowiec"
    wyrzucił wzór który mu dałem i teraz nie wiem jakie dorobić. Chodzi o
    linkę ssanie suzuki gs500.

    pzdr
    Zyga

  • 5. Data: 2009-05-13 18:23:58
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    >A może zna ktoś wymiary tych baryłek na końcach linki? "Fachowiec" wyrzucił
    >wzór który mu dałem i teraz nie wiem jakie dorobić. Chodzi o linkę ssanie
    >suzuki gs500.

    http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?site=produk
    ty&dzial=ciegna
    I po placzu.

    --
    Pozdrawiam.
    Zapek

  • 6. Data: 2009-05-13 21:15:13
    Od: n...@s...com

    On Wed, 13 May 2009 20:23:58 +0200, "Zapek" <z...@k...pl> wrote:

    >http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?site=produ
    kty&dzial=ciegna
    >I po placzu.

    Te, mondrala! Kolega o wymiary barylek pytal, a nie gdzie se moze
    linke kupic!

    pozdr
    newrom
    PS. Dobrze bylo ?
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 7. Data: 2009-05-14 13:39:27
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał

    > Te, mondrala! Kolega o wymiary barylek pytal, a nie gdzie se moze
    > linke kupic!
    Sam jestes barylka !!!

    > PS. Dobrze bylo ?
    O intymnych sprawach nie rozmawiam z preclami !!!

    --
    Pozdrawiam.
    Zapek