  • 11. Data: 2013-01-02 21:00:38
    Temat: Re: Szukam yamahy XS 400
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-01-02 17:54, losiuXS2a2 pisze:

    > 2a2 do 78roku tez miala tarcze z tylu, wiem, bo mam:)

    To ze Ty tak masz to nie znaczy ze to byl standard.
    W ogole pierwsze XS 400 to mialy bebny przod/tyl i szprychowane kola.

    http://www.cyclechaos.com/images/5/58/1977-Yamaha-XS
    400-Red-8179-0.jpg

    Cala rodzina to byly XS 250/360/400/500. Z tego co ja sie orientuje to
    tarcza tylna w full standardzie wystepowala tylko w XS 500.

    Bywaly tylne tarcze w XS 360/400 ale nie znam klucza wedlug ktorego byly
    montowane. Wiekszosc egzemplarzy europejskich mialo jednak bebny. Przy
    czym czesciej mozna spotkac 360 z tarcza z tylu niz podobna 400.

    I jako ciekawostka: na ebayu niemieckim jest XS rocznik 1984 czyli
    teoretycznie powinna juz byc dawno DOHC (robili ja od 1983) a jest 2A2 ohc.

    http://www.ebay.de/itm/YAMAHA-XS-400-schon-sauber-Ba
    ujahr-1984-im-ORIGINALLACK-mit-TUV-bis-04-2014-/3605
    50445937?pt=Motorr%C3%A4der&hash=item53f27b3371

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2013-01-02 21:51:13
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    ujahr-1984-im-ORIGINALLACK-mit-TUV-bis-04-2014-/3605
    50445937?pt=Motorr%C3%A4der&hash=item53f27b3371

    A to 84 nie tyczy sie oby daty rejestracji? Czyli "lezak"?

    pzdr
    Tmek

  • 13. Data: 2013-01-02 22:31:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-01-02 21:51, Tmek pisze:

    > A to 84 nie tyczy sie oby daty rejestracji? Czyli "lezak"?

    Napisali Baujahr czyli rok produkcji. Ale z Niemcem to roznie bywa.

  • 14. Data: 2013-01-03 08:56:45
    Od: losiuXS2a2 <r...@b...pl>

    Bebnowe na szprychach bardziej mi sie zawsze z rynkiem USA kojarzyly,
    Natomiast co do tarczy z tylu, to ma ja chyba wiekszosc modeli przed
    liftingiem (mniejszy bak, bez relingu na zadupku), tak mi wychodzi z
    obserwacji zlotowo/zdjeciowych(bikepics np).

    Przykladowo:
    mniejszy bak, starszy zadupek, tarcza z tylu->
    http://p1.bikepics.com/2010%5C08%5C05%5Cbikepics-203
    3809-full.jpg

    wiekszy bak, nowszy zadupek, bebenek->
    http://p1.bikepics.com/2009%5C06%5C27%5Cbikepics-170
    9799-800.jpg

    PS: takie mam domysly, ze XSka dostala bebenek na tyle, wraz z
    pojawieniem sie "pieknego" speciala, bo ten mial mniejsze kolo z tylu:P

  • 15. Data: 2013-01-03 10:42:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-01-03 08:56, losiuXS2a2 pisze:
> [...]
    > obserwacji zlotowo/zdjeciowych(bikepics np).
    >
    > Przykladowo:
    > mniejszy bak, starszy zadupek, tarcza z tylu->

    No wlasnie nie do konca bo widzialem XS400 pierwszej generacji z bebnem
    z tylu.

    > wiekszy bak, nowszy zadupek, bebenek->
    > http://p1.bikepics.com/2009%5C06%5C27%5Cbikepics-170
    9799-800.jpg

    A to raczej tylko beben. Dlatego pisalem ze XS 500 mozna poznac wlasnie
    po tarczy z tylu. Bo wizualnie to od XS400 2G rozni sie, oprocz hamulca,
    chyba niczym.

  • 16. Data: 2013-01-03 13:57:25
    Od: losiuXS2a2 <r...@b...pl>

    Ja rowniez, dlatego napisalem, ze chyba wiekszosc:)

    > A to raczej tylko beben. Dlatego pisalem ze XS 500 mozna poznac wlasnie
    > po tarczy z tylu. Bo wizualnie to od XS400 2G rozni sie, oprocz hamulca,
> [...]

    Z budy pincetka faktycznie chyba nie rozni sie od wypasionej
    czterysetki...no poza silnikiem oczywiscie:)

    --
    Łosiu