  • 11. Data: 2020-02-10 18:01:24
    Temat: Re: Szybki przejazd przez Warszawę
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 08.02.2020 o 19:15, kk pisze:

    > E tam, jechał sprawnie z rozsądną prędkością.
    Mamy zatem różne pojęcie rozsądku.

    > Kto kogo oszukał?
    ??

    > Też mi się wydaje, że nie mógł tego robić po raz pierwszy bo za dobrze
    > mu to wychodziło.
    I co z tego?

    > To dowodzi, że nie było niebezpiecznie. Dowodzi a nie wydaje się.
    Twoje domniemanie, że nie robił podobnej rzeczy po raz pierwszy dowodzi,
    że to jest bezpieczne?! "Panie, ja tu wiele razy pływałem i ani razu się
    nie utopiłem"...

    > E tam, sprawne poruszanie się.
    Nie.

    > Sam widzisz, Frog nie jest wcale taki zły.
    Oczywiście, że "jest zły" - nie wciskaj mi swoich bzdurnych twierdzeń.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 12. Data: 2020-02-10 23:39:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-10 18:01, LEPEK wrote:

    > Mamy zatem różne pojęcie rozsądku.

    Podaj wartość prędkości. Moim zdaniem jechał tylko szybciej niż
    przeciętny ludzik.

    > ??

    Najpierw coś piszesz a potem nie umiesz wyjaśnić?

    > I co z tego?

    To, że jakby to było takie niebezpieczne to raczej nie byłoby kolejnych.

    > Twoje domniemanie, że nie robił podobnej rzeczy po raz pierwszy dowodzi,
    > że to jest bezpieczne?! "Panie, ja tu wiele razy pływałem i ani razu się
    > nie utopiłem"...

    To jest oczywiste nawet jeśli komuś wydaje się inaczej.

    > Nie.

    > Oczywiście, że "jest zły" - nie wciskaj mi swoich bzdurnych twierdzeń.

    Ty mi nie wciskaj, że jest zły.

  • 13. Data: 2020-02-15 15:53:52
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 10.02.2020 o 23:39, kk pisze:
    > On 2020-02-10 18:01, LEPEK wrote:

    > Podaj wartość prędkości. Moim zdaniem jechał tylko szybciej niż
    > przeciętny ludzik.

    Sam se podaj, nie jestem na twoje życzenia. Rozsądek a wartości
    bezwzględne to dwie różne rzeczy.

    > Najpierw coś piszesz a potem nie umiesz wyjaśnić?

    Napisałem, że nieuczciwe, a nie że ktoś kogoś oszukał.

    > To, że jakby to było takie niebezpieczne to raczej nie byłoby kolejnych.

    To, że tym razem nie zakończyło się tragedią nie oznacza, że jest
    bezpieczne.

    > To jest oczywiste nawet jeśli komuś wydaje się inaczej.

    Aaaa, czyli jak raz nie przegrasz w rosyjską ruletkę, to jest to
    bezpieczna gra. Próbuj.

    > Ty mi nie wciskaj, że jest zły.

    Ja ci nic nie wciskam - ja przedstawiam swój punkt widzenia i twierdzę,
    że jest dużo bardziej obiektywny i oparty na logice, niż twój trolling,
    któremu z resztą daleeeko do dobrych wzorców.

    Pozdr,

  • 14. Data: 2020-02-21 20:56:10
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-15 15:53, LEPEK wrote:

    > Sam se podaj, nie jestem na twoje życzenia.

    Rozumiem, że nie chcesz dyskutować tylko pisać swoje pierdoły i żeby
    nikt ich czasem nie skrytykował.

    > Rozsądek a wartości
    > bezwzględne to dwie różne rzeczy.

    Nie wiem co chciałeś przez to powiedzieć, ale wydaje mi się, że nie ma
    to sensu

    > Napisałem, że nieuczciwe, a nie że ktoś kogoś oszukał.

    To to samo.

    > To, że tym razem nie zakończyło się tragedią nie oznacza, że jest
    > bezpieczne.

    Dlatego zastanawiam się czy był to jedyny raz czy już wielokrotnie i
    jednak jest bezpiecznie.

    > Aaaa, czyli jak raz nie przegrasz w rosyjską ruletkę, to jest to
    > bezpieczna gra. Próbuj.

    Jak wyżej.

    > Ja ci nic nie wciskam - ja przedstawiam swój punkt widzenia i twierdzę,
    > że jest dużo bardziej obiektywny i oparty na logice, niż twój trolling,
    > któremu z resztą daleeeko do dobrych wzorców.

    Trolujesz?

  • 15. Data: 2020-02-25 19:31:17
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 21.02.2020 o 20:56, kk pisze:

> [...]
    > nikt ich czasem nie skrytykował.

    > Nie wiem co chciałeś przez to powiedzieć, ale wydaje mi się, że nie ma

    Wobec takiego poziomu "dyskusji" EOT z mojej strony.

    Pozdr,

  • 16. Data: 2020-02-25 21:06:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-25 19:31, LEPEK wrote:

    > Wobec takiego poziomu "dyskusji" EOT z mojej strony.

    Tak, nie troluj więcej