  • 1. Data: 2020-01-31 21:40:08
    Temat: Szybki przejazd przez Warszawę
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Poprowokuję dalej.

    kotek28
    przynajmniej człowiek w 12 minut stolicę zwiedził ;D

    dawid dawidowski
    Wracam tu po latach i jestem pod wrażeniem tak jak po pierwszym
    obejrzeniu ;D

    McLewis4
    niechce nic mowic, ale takich akcji to nawet w szybkich wscieklych nie
    było :D

    Greenhold
    Najbardziej mi sie podoba, ze xxxx jest spokojny, nie trabi ani sie nie
    denerwuje. Bo w necie pelno filmikow i smieszy mnie to,jak kolesie
    zapierdalaja 100-200 w miescie i sie dziwia, ze ktos im wymusi
    pierwszenstwo :P

    Schabik/Squbix
    9:15 bezcenne podziękowanie rowerzysty ;))

    Edek Kredek
    Bardzo dobry wyczucie, płynna jazda, choć szybką... ma czym dojebac...
    szacun szkoda tego jak to się slaczylo

    Kameralnie
    Ręce się pocą od samego oglądania...

    Rallyfan
    z jednej strony debil do potęgi, który oby się rozwalił na drzewie
    zamiast walnąć w jakiegoś niewinnego człowieka, a z drugiej to co robi
    to jak umawianie się ze striptizerką. niby wszyscy są zniesmaczeni, ale
    w głębi duszy każdy by tak chciał :D

    TheRobak333
    Właściwie to mam mieszane uczucia co do tego filmu. Niby szaleje ale z
    drugiej strony jedzie szybko i bardzo sprawnie omija wszelkie
    przeszkody. Trochę niczym kierowca karetki. To na pewno nie jest taki
    przypadkowy ziomek który dorwał się do szybkiej fury.

    Adrian xxx
    Oglądam to nawet w 2019 stary szacun ??masz smykalke do jazdy pozdro

    macias _v10
    Przychodzi co do czego:
    1. Wszyscy ogólny hejt na "xxxx", bo szaleje na drodze
    2. Pewna część [do której należę] chwali go np. za styl jazdy
    3. Idę o zakład, że 95% kierowców z policji nie dałaby rady pojechać za
    nim i/lub chociażby dotrzymać mu tempa jazdy, bo po prostu by się pozabijali
    4. Koleś ma meega umiejętności, nie wiem skąd bierze kasę np. na fury,
    ale niech się zabierze za to zawodowo

    Skull Master
    To nie umiejętności. To przypadek.

    Muzyczny Świr
    2019. Oglądane po raz n-ty. Szacunek jak przy oglądaniu pi raz pierwszy.

    tankdriver23
    Nie powiem, forma jest. Umiejetnosci + odwaga + jaja ze stali!

    Mateusz Grześkowiak
    Tyle lat minęło a ja za każdym razem z taka sama ekscytacja oglądam ten
    filmik ?

    mecenas911
    Może i łamie "prawo" ale jeździ za je bi śćie

    Jules England
    Excellent Driving ?? believe it or not this driver is very calculative
    , he knows exactly what he's doing and not too aggressive. Great Drive
    ???

    geo mtf
    I wish I could be in the car with this guy once...it takes knowledge and
    skills to drive like this

    ToJaMot
    Co prawda świr i debil itp itd, to oglądałem z przyjemnością.

    Grzechu
    Masz talent kolego!

    Robert Sporys
    Nie popieram tego ale technika I wyczucie plus umiejetnosc przewidywania
    to trza przyznac! Policja z tzw "speed" moze isc po nauki do niego.

    LordBlick
    Chłop powinien się starać o licencję pilota...

    R4F
    Dla mnie kozak, panowanie nad samochodem zajebiste i zachowanie zimnej
    krwi również, stworzył niebezpieczeństwo, ale te umiejętności są zajebiste.

    szczota169
    Dla mnie xxx masz zajebiste umiejętności, powinieneś to wykorzystać ale
    już nie w taki sposób haha, pozdro

    Ewaryst Wołowski
    Taki niby dziany a konsoli sobie kupić nie mógł :D ;)

    MrLviv
    Nie powiem że było to odpowiedzialne bo było to bardzo nie
    odpowiedzialne taka jazda...
    Ale trzeba Ci przyznać że super prowadzisz samochód :]

    Wybrane komentarze do http://niusy.pl/@youtube.com/aah

  • 2. Data: 2020-01-31 23:51:27
    Temat: Re: Szybki przejazd przez Warszawę
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-01-31 o 21:40, kk pisze:
    > Poprowokuję dalej.

    > Wybrane komentarze do http://niusy.pl/@youtube.com/aah

    Co tu dużo gadać. Wielokrotne usiłowanie zabójstwa. Zero litości dla
    takiego.

    --
    MN

  • 3. Data: 2020-02-01 00:37:28
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-31 23:51, Marcin N wrote:

    > Co tu dużo gadać. Wielokrotne usiłowanie zabójstwa. Zero litości dla
    > takiego.

    Chciał wszystkich zabić ale mu uciekli.

  • 4. Data: 2020-02-01 09:16:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-02-01 o 00:37, kk pisze:

    > Chciał wszystkich zabić ale mu uciekli.

    Dokładnie tak. Zero marginesu na błędy innych.

    --
    MN

  • 5. Data: 2020-02-03 14:00:08
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2020-01-31 21:40, kk wrote:
    > Poprowokuję dalej.
    [...]
    > Wybrane komentarze do http://niusy.pl/@youtube.com/aah

    Kiedyś to już chyba widziałem - nie Frogg to przypadkiem?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 6. Data: 2020-02-03 19:58:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-03 14:00, Mirek Ptak wrote:
    > [...]
    >
    > Kiedyś to już chyba widziałem - nie Frogg to przypadkiem?

    Ale zgadzają się jakoś (komentarze)?

  • 7. Data: 2020-02-04 18:44:18
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 31.01.2020 o 21:40, kk pisze:

    > Wybrane komentarze do http://niusy.pl/@youtube.com/aah

    Skill oczywiście jest, ale takie działanie w ruchu ulicznym to narażanie
    na niebezpieczeństwo wszystkich dookoła (albo w konsekwencji własnego
    błędu, albo w konsekwencji działania osoby, która nie spodziewa się
    takiej akcji), no i siebie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2020-02-07 00:43:42
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-04 18:44, LEPEK wrote:

    > Skill oczywiście jest, ale takie działanie w ruchu ulicznym

    Jaki sens miałaby taka jazda gdzie indziej?

    > to narażanie
    > na niebezpieczeństwo wszystkich dookoła (albo w konsekwencji własnego
    > błędu, albo w konsekwencji działania osoby, która nie spodziewa się
    > takiej akcji), no i siebie.

    No ale ... to był jego pierwszy raz? Ile miał zdarzeń?

    Ja tu widzę olewanie świateł, pasów itp ale to samo w sobie nie niesie
    żadnego niebezpieczeństwa. Gość nie ciśnie bez głowy, słychać jak silnik
    pracuje. Jadą sobie równo motorki, też ich do więzienia wsadzili?

  • 9. Data: 2020-02-07 19:37:50
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 07.02.2020 o 00:43, kk pisze:

    > Jaki sens miałaby taka jazda gdzie indziej?

    A co to za bzdurne odwrócenie mojego twierdzenia? Piszę, że to co robił,
    było niebezpieczne, bo robił to pomiędzy innymi ludźmi, którzy się nie
    spodziewali takich różnic prędkości.

    A odpowiadając jednak na twoje pytanie - ściganie się na torze z kimś,
    kto wie, że się z tobą ściga jest jakby uczciwsze, niż zgrywanie kozaka
    między autobusami, nie uważasz?

    > No ale ... to był jego pierwszy raz?
    Nie wiem, chyba nie.

    > Ile miał zdarzeń?
    Nie wiem. Wątpię, żeby się tym chwalił. A nawet jeśli żadnego - czy coś
    to zmienia, że do tej pory się udało?
    > Ja tu widzę olewanie świateł, pasów itp ale to samo w sobie nie niesie
    > żadnego niebezpieczeństwa.
    Olewanie świateł, ogromne różnice prędkości, wyprzedzanie z każdej
    strony, nagłe zmiany kierunku...

    > Gość nie ciśnie bez głowy, słychać jak silnik
    > pracuje. Jadą sobie równo motorki, też ich do więzienia wsadzili?
    Nie wiem, pewnie by się im należało. I to bez względu na to, że
    motocyklista w razie czego narobi sobie więcej szkód, niż komuś innemu.

  • 10. Data: 2020-02-08 19:15:47
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-07 19:37, LEPEK wrote:

    > A co to za bzdurne odwrócenie mojego twierdzenia? Piszę, że to co robił,
    > było niebezpieczne, bo robił to pomiędzy innymi ludźmi, którzy się nie
    > spodziewali takich różnic prędkości.

    E tam, jechał sprawnie z rozsądną prędkością.

    > A odpowiadając jednak na twoje pytanie - ściganie się na torze z kimś,
    > kto wie, że się z tobą ściga jest jakby uczciwsze, niż zgrywanie kozaka
    > między autobusami, nie uważasz?

    Kto kogo oszukał?

    > Nie wiem, chyba nie.

    Też mi się wydaje, że nie mógł tego robić po raz pierwszy bo za dobrze
    mu to wychodziło.

    > Nie wiem. Wątpię, żeby się tym chwalił. A nawet jeśli żadnego - czy coś
    > to zmienia, że do tej pory się udało?

    To dowodzi, że nie było niebezpiecznie. Dowodzi a nie wydaje się.

    > Olewanie świateł, ogromne różnice prędkości, wyprzedzanie z każdej
    > strony, nagłe zmiany kierunku...

    E tam, sprawne poruszanie się.

    > Nie wiem, pewnie by się im należało. I to bez względu na to, że
    > motocyklista w razie czego narobi sobie więcej szkód, niż komuś innemu.

    Sam widzisz, Frog nie jest wcale taki zły.