  • 11. Data: 2012-08-10 18:22:27
    Temat: Re: T-Mobile ubywa mi kasy z konta co to za opłata?
    Od: " jgor5" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chris <s...@s...net> napisał(a):

    > jgor5 nabazgrał(a):

    > Pierdolisz waść .. właśnie się zalogowałem w celach testowych.

    A jak w celach testowych po godzinie 14:30 to proszę bardzo, a próbowałeś
    może w jakichkolwiek celach dzisiaj przed tą godziną? Oczywiście pytanie
    retoryczne, na które nie oczekuję odpowiedzi, może da ci coś do myślenia ;-)

  • 12. Data: 2012-08-10 18:40:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net>

    > Nie widzisz że to prowokacja trolla :)

    > A mnie to wali, 3gr. to nie majątek a za free zawsze przez neta można
    > sprawdzić.

    Puknij się w głowę. Połączenie z internetem u tego operatora na pewno drożej
    wyjdzie niż 3gr.

  • 13. Data: 2012-08-10 20:12:08
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 10 Aug 2012 09:30:49 +0200, zly
    <b...@N...fm> wrote:

    >Opłata za sprawdzenie konta :)

    Kurde mam testowy numer heyah ze stronki od nich zamówiony i sprawdzam
    od wczoraj stan konta specjalnie i nic mi nie pobiera jak na razie,
    jak oni tą kasę biorą bezpośredniu po sprawdzeniu czy za jakiś czas
    jak się nazbiera?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2012-08-13 09:52:28
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    John Kołalsky nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <s...@s...net>
    > Puknij się w głowę. Połączenie z internetem u tego operatora na pewno
    > drożej wyjdzie niż 3gr.

    Ze stacjonarnego kompa w domu przy stałym łączu ? nie wiedziałęm że są
    opłaty za transfer :)

  • 15. Data: 2012-08-13 19:21:24
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net>

    > Ze stacjonarnego kompa w domu przy stałym łączu ? nie wiedziałęm że są
    > opłaty za transfer :)

    Aaa zamiast 3gr abonament na drugi internet ? -> To samo

  • 16. Data: 2012-08-14 12:53:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości
    Użytkownik "Chris" <s...@s...net>

    >Puknij się w głowę. Połączenie z internetem u tego operatora na pewno
    >drożej wyjdzie niż 3gr.

    Zalezy - w abonamencie transmisja danych z m.iboa.pl bezplatne.
    Nie wiem jak w prepaidach - moze podobnie.

    Ciekaw jestem swoja droga o co im chodzi - promocja strony www ?
    Promocja smartfonow ?

    J.