  • 1. Data: 2013-02-12 07:26:15
    Temat: iPad mini 16GB Wi-Fi.
    Od: "Krzysztof.Wocial" <w...@g...pl>

    Mam na zbyciu nowiutkiego iPada 7".
    Fabryczne opakowanie, nie otwierane, dowód zakupu.
    Kolor czarny.
    Kontakt GG: 34050980

  • 2. Data: 2013-02-12 10:04:11
    Temat: Re: iPad mini 16GB Wi-Fi.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 07:26:15 +0100, Krzysztof.Wocial napisał(a):

    > Mam na zbyciu nowiutkiego iPada 7".
    > Fabryczne opakowanie, nie otwierane, dowód zakupu.
    > Kolor czarny.
    > Kontakt GG: 34050980

    O. to fajnie, że udało ci się go wysuszyć. Wyglądało, że już nigdy się nie
    włączy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2013-02-12 17:45:51
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > O. to fajnie, że udało ci się go wysuszyć. Wyglądało, że już nigdy się nie
    > włączy.

    A co by miał nie wysuszyć, wspominał że ma dostęp do komory próżniowej.
    Ciekawe, że bateria jednak nie spuchła.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 4. Data: 2013-02-12 18:15:37
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 17:45:51 +0100, Irek N. napisał(a):

    > A co by miał nie wysuszyć, wspominał że ma dostęp do komory próżniowej.
    > Ciekawe, że bateria jednak nie spuchła.

    Bo się nie da - aluminium jest za mało elastyczne. Za to zamiast puchnąć,
    po pewnym losowym czasie eksplodują - w necie jest mnóstwo fotek.

  • 5. Data: 2013-02-12 21:37:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krzysztof.Wocial" <w...@g...pl> wrote in message
    > Mam na zbyciu nowiutkiego iPada 7".
    > Fabryczne opakowanie, nie otwierane, dowód zakupu.
    > Kolor czarny.
    > Kontakt GG: 34050980

    Jestem zainteresowany.

    Nie mam GG, podaj cenę sprzedaży tutaj... :-)

  • 6. Data: 2013-02-13 07:53:58
    Od: "Krzysztof.Wocial" <w...@g...pl>

    1450 + wysyłka.

  • 7. Data: 2013-02-13 09:22:23
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

> [...]

    Że też się znajdują chętni na kupowanie od idiotów sprzętu po zalaniu.

  • 8. Data: 2013-02-13 11:08:18
    Od: "Krzysztof Wocial" <w...@g...pl>

    Moi drodzy, nie macie nic konkretnego do powiedzenia to przynajmniej
    powstrzymajcie się od beznadziejnych komentarzy, proszę.

  • 9. Data: 2013-02-13 11:12:27
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Wocial" napisał:

    > Moi drodzy, nie macie nic konkretnego do powiedzenia to przynajmniej
    > powstrzymajcie się od beznadziejnych komentarzy, proszę.

    Beznajdziejny to jest idiota, który celowo, bądź z braku oleju w głowie myli
    grupę pl.misc.telefonia.gsm.gielda lub allegro.pl pisząc tutaj.

  • 10. Data: 2013-02-13 12:55:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-13 11:08, Użytkownik Krzysztof Wocial napisał:
> [...]
    >
    > Użytkownik "Krzysztof.Wocial" napisał w wiadomości grup
    >
    > Mam na zbyciu nowiutkiego iPada 7".
    > Fabryczne opakowanie, nie otwierane, dowód zakupu.

    Ci nie potrafiący pisać pod cytatem też powinni się powstrzymać.