  • 1. Data: 2010-07-20 09:43:22
    Temat: TAK TAK FON - czy sa ludzie którzy to kupują?
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Przeglądając ostatnio stronę ery natknąłam się na taryfę tak tak fon - nawet
    juz sie podjarałam ale gdy zobaczyłam cennik no to mnie w fotel posadziło
    minuta połączenia 0,49 zł za minut e

    Czy sa w ogóle ludzie którzy to kupują i dlaczego skoro wszystkie prepaidy
    zeszły juz do około 0,29 gr za mniute

    po jaką cholere więc ludzie kupują coś za co płacą tak dużo - to są normalnie
    idioci wg mnie - mogą mieć wszędzie za 0,29 a płacą prawie 2 razy drożej

    Co wy na to

  • 2. Data: 2010-07-20 09:49:43
    Temat: Re: TAK TAK FON - czy sa ludzie którzy to kupują?
    Od: ALEX <a...@g...pl>

    W dniu 20-07-10 11:43, w...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > idioci wg mnie - mogą mieć wszędzie za 0,29 a płacą prawie 2 razy drożej

    W TTF dostajesz telefon i podpisujesz cyrograf -> jakoś go opowi spłacić
    trzeba.

    --
    ALEX 3310 6210 6310i 3200 6650 6810 6600 2680 6220cl 5530xm 5800xm

  • 3. Data: 2010-07-20 09:51:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy sa w ogóle ludzie którzy to kupują i dlaczego skoro wszystkie prepaidy
    > zeszły juz do około 0,29 gr za mniute

    W tych prepaidach, o ktorych piszesz, tez daja telefony za zlotowke?
    Daj linka do oferty, to sobie nakupie ich troszke.

    > po jaką cholere więc ludzie kupują coś za co płacą tak dużo - to są
    normalnie
    > idioci wg mnie - mogą mieć wszędzie za 0,29 a płacą prawie 2 razy drożej

    Bo chca miec telefon "za zlotowke"?
    Oczywiscie pewnie bardziej by si eoplacilo kupic jakis z wolnego rynku, ale
    niektorzy boja sie kupowac przez Allegro.
    A tak maja telefon za to, ze doladuja raz na trzy miesiace po 50 zl przez 2
    czy trzy lata.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-07-20 10:17:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > są normalnie
    > idioci wg mnie - mogą mieć wszędzie za 0,29 a płacą prawie 2

    Wersja a) - dzwonisz ~30 minut miesiecznie, wiecej nie trzeba.
    W ttf placisz za to jakies 15 zl/mc, u innych placilbys 9, pod
    warunkiem ze to play, bo u reszty i tak 50zl/3m.
    razem przeplacasz 6zl, 144zl rocznie .. i mniej wiecej taka
    dostajesz ulge na telefonie, za ktory u innych musisz zaplacic od
    razu.
    A do play nie chcesz, bo wnuczek nie bedzie dzwonil :-)

    Wersja b) - czekasz na podwojne doladowanie, i dzwonisz po 0.25,
    idioci nadal po 0.29 :-)
    Dodatkowo wlaczasz pakiety i dzwonisz jeszcze taniej - ale to
    mozliwe tez w TT.

    Wersja c) - malo dzwonisz, w poprzedniku TTF, ktory sie bodajze Era
    Fun nazywal uzbierales 250zl. Dodatkowo masz 2000 punktow Premia z
    drugiego abonamentu. Obie umowy sie koncza .. co robisz ?

    Efekt koncowy jest taki ze mama ma zetafona, tato TTF, a ja pare
    niepotrzebnych aparatow niskiej klasy :-)
    Nie jest to moze najtaniej, ale w sumie groszowe roznice.

    J.