  • 1. Data: 2009-06-08 17:28:58
    Temat: TAKTAK -> PLAY - bez wychodzącysz czy można
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    Witam,
    Chcę przejść z TAKTAKA do PLAY. Mam na koncie ponad 50pln, ale połaczenia
    wychodzące mam zablokowane.
    Czy to ma jakieś znaczenie?

    DM

  • 2. Data: 2009-06-08 17:44:38
    Temat: Re: TAKTAK -> PLAY - bez wychodzącysz czy można
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 19:28:58 +0200, Dziadek Mroz napisał(a):

    > Witam,
    > Chcę przejść z TAKTAKA do PLAY. Mam na koncie ponad 50pln, ale połaczenia
    > wychodzące mam zablokowane.
    > Czy to ma jakieś znaczenie?

    a to aż tak trudno przeczytać regulaminy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 3. Data: 2009-06-08 17:53:33
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > a to aż tak trudno przeczytać regulaminy?

    Regulamin ery nic nie mówi, pomyśl zanimn coś napiszesz bolku

    DM

  • 4. Data: 2009-06-08 17:54:49
    Temat: Re: TAKTAK -> PLAY - bez wychodz???????????????
    Od: ggx <g...@g...ggx>

    W dniu 2009-06-08 19:53, Dziadek Mroz pisze:

    > Regulamin ery nic nie m?wi, pomy?l zanimn co? napiszesz bolku

    Dostałeś konkretną odpowiedź i jeszcze Ci źle?

    --
    pzdrv!
    ggx

  • 5. Data: 2009-06-08 17:56:05
    Od: "Dziadek Mroz" <D...@w...pl>

    > Dostałeś konkretną odpowiedź i jeszcze Ci źle?

    Polecam FAQ grupy ćwoku

    DM

  • 6. Data: 2009-06-08 18:07:04
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 8 Jun 2009 19:53:33 +0200, Dziadek Mroz napisał(a):

    > Regulamin ery nic nie mówi, pomyśl zanimn coś napiszesz bolku

    o.. wyborca PiSu... .. no to pa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 7. Data: 2009-06-08 19:39:14
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Dziadek Mroz pisze:
    > Witam,
    > Chcę przejść z TAKTAKA do PLAY. Mam na koncie ponad 50pln, ale połaczenia
    > wychodzące mam zablokowane.
    > Czy to ma jakieś znaczenie?

    Play ci kasy nie odda, przechodzisz kase tracisz, wiec doladuj wygadaj i
    wtedy przechodz ...

    gregor

  • 8. Data: 2009-06-08 22:19:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Play ci kasy nie odda, przechodzisz kase tracisz, wiec doladuj wygadaj i
    > wtedy przechodz ...

    Przeniesienie kosztuje 50 PLN (jak na dzisiaj), tak wiec nie moze tej kasy
    wygadac, natomiast w sam raz sie nadaje ona do oplacenia przeniesienia (co
    najwyzej straci te pare zlotych ponad 50, ale nie warto dla zapobieżenia
    utracie i tak juz wydanej niewielkiej kasy wydawac kolejnej) . Pytajacemu
    chodzi o to, czy fakt zablokowania wychodzacych nie stanowi ujemnej
    przeslanki dla realiuzacji przeniesienia numeru. Ot co.

    Pozdrawiam
    SDD