  • 1. Data: 2005-01-12 12:08:50
    Temat: Onet.pl zawyża liczbę odsłon swojego serwisu
    Od: "Człowiek obserwujący" <d...@p...onet.pl>

    Dzisiaj Gazeta Wyborcza opublikowała wyniki Polskich Badań Internetu. Na
    pierwszym miejscu znalazł się portal Onet.pl, z którego skorzystało 6,77 mln
    osób. Moim zdaniem onet.pl zawyża liczbę odsłon swojego serwisu. Jeśli do
    obsługi konta pocztowego na serwerze poczt.onet.pl używa się przeglądarkę
    internetową, to po wylogowaniu z konta pocztowego następuje AUTOMATYCZNE
    przekierowanie na stronę główną portalu. W takim przypadku użytkownik, czy tego
    chce, czy nie, łączy się z serwisem onet.pl, a tym samym, wzrasta liczba jego
    odsłon. Pozdrowienia dla analityków rynku internetowego.
    PS. Dzisiaj umieściłem na forum związanym z artykułem ten sam list:
    http://biznes.onet.pl/0,1036542,wiadomosci.html
    List był dostepny przez 15 min., a następnie go usunięto. Czyżbym pisał
    prawdę ?...
    Z ostatniej chwili: http://infoprasowe.onet.pl/item.html?DB=162&ITEM=121
    1318

  • 2. Data: 2005-01-12 12:44:04
    Temat: Re: Onet.pl zawyża liczbę odsłon swojego serwisu
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNO-SPAM.pl>

    Użytkownik "Człowiek obserwujący" <d...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:675c.00000808.41e51351@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > odsłon. Pozdrowienia dla analityków rynku internetowego.
    > PS. Dzisiaj umieściłem na forum związanym z artykułem ten sam list:

    Mi sie tylko zdaje ze metoda sondarzu jest skuteczna, ale wybrano niezbyt
    reprezentatywną próbę internautów.
    Ankieta była dostepna tylko na głównych portalach w Polsce...
    ktoś kto ich nie odwiedził, nie miał szans brać udziału w badaniu...

    --
    Woyteck

    I eat SPAM for breakfast!
    "Jakie promieniowanie? Ja JEM uran!"

  • 3. Data: 2005-01-12 13:17:51
    Od: Piotr Górski <N...@P...mebovyrz.cy>

    Woyteck napisał(a):
> [...]
    > Ankieta była dostepna tylko na głównych portalach w Polsce...
    > ktoś kto ich nie odwiedził, nie miał szans brać udziału w badaniu...

    Do tego jeszcze dochodzi, że olewani są użytkownicy nie IE (klient
    Netpanel działa tylko z IE) oraz użytkownicy systemów nie MS. Jak
    napisałem kiedys do nich maila z pytaniem kiedy będzie dostępny klient
    dla Opery - to sie dowiedziałem, że nigdy bo z Opery korzysta zaledwie
    kilka procent użytkowników... Cóż za profesjonalne podejście do badania...

    --
    Piotr Górski

    (...) z adminami się nie zadziera, bo skutki mogą być fatalne (...)

  • 4. Data: 2005-01-12 15:10:41
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 12 Jan 2005 14:17:51 +0100, użyszkodnik Piotr Górski
    <N...@P...mebovyrz.cy> napisał:

> [...]
    > dla Opery - to sie dowiedziałem, że nigdy bo z Opery korzysta zaledwie
    > kilka procent użytkowników... Cóż za profesjonalne podejście do badania...

    jak trzeba wykonać drugi raz tą samą prace lub wydać drugie tyle
    pieniędzy to sie poprostu nie opłaca

    --
    futszaK
    601061867

  • 5. Data: 2005-01-12 15:11:09
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Człowiek obserwujący wrote:
    > Dzisiaj Gazeta Wyborcza opublikowała wyniki Polskich Badań Internetu. Na
    > pierwszym miejscu znalazł się portal Onet.pl, z którego skorzystało 6,77 mln

    właścicielem (współwłaścicielem) onetu jest iti
    tvn należy do iti

    tvn podaje, że ogląda ich 4056789 telewidzów

    zyga

  • 6. Data: 2005-01-12 15:44:47
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:
    > właścicielem (współwłaścicielem) onetu jest iti
    ITI nie jest wlascicielem Onetu. Oni poprostu naleza do tego Holdingu.

    > tvn należy do iti
    I co z tego?

    > tvn podaje, że ogląda ich 4056789 telewidzów
    I co z tego?

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 7. Data: 2005-01-12 18:24:55
    Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl>

    "Człowiek obserwujący" <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > internetową, to po wylogowaniu z konta pocztowego następuje AUTOMATYCZNE
    > przekierowanie na stronę główną portalu.

    A gdzie miałoby następować przekierowanie? Na wp.pl? Na jakąkolwiek stronę
    byś nie trafił po wylogowaniu, będzie to strona w Onet.pl. Więc zostanie
    policzona do statystyk jako kolejny PV. Więc co za różnica?

    Poza tym, nie lubię anonimów :-/

    --
    Piotr Piątkowski, Kraków
    perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

  • 8. Data: 2005-01-12 19:07:10
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Człowiek obserwujący napisał(a):

> [...]
    > odsłon. Pozdrowienia dla analityków rynku internetowego.
    > PS. Dzisiaj umieściłem na forum związanym z artykułem ten sam list:

    To się chyba zgadza. Ostatnio się chwalili, ze mieli dwumiliardową odsłonę
    co moim zdaniem jest mocno naciągane

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2005-01-12 19:53:38
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Piotr Piatkowski wrote:
    > Poza tym, nie lubię anonimów :-/
    Anonimow? Ja w jego poscie widze author: Zygmunt M. Zarzecki.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 10. Data: 2005-01-12 19:54:27
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Markus Sprungk wrote:
    > To się chyba zgadza. Ostatnio się chwalili, ze mieli dwumiliardową odsłonę
    > co moim zdaniem jest mocno naciągane
    Uzasadnij prosze...

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski