  • 1. Data: 2010-06-23 16:47:45
    Temat: TI zrobiło promocję
    Od: ColdFire <r...@n...gov>

    http://hackaday.com/2010/06/22/ti-makes-a-big-bid-fo
    r-the-hobby-market/
    Co o tym sądzicie?

  • 2. Data: 2010-06-23 17:04:43
    Temat: Re: TI zrobiło promocję
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > http://hackaday.com/2010/06/22/ti-makes-a-big-bid-fo
    r-the-hobby-market/
    > Co o tym sądzicie?

    W sumie - bajka :) Opłaca się to kupić dla zabawy ;). Pytanie tylko -
    gdzie i jak to kupić w PL? Żeby koszty wysyłki mnie nie zabiły ;)... i
    żeby jakiegoś chorego cła nie doliczyli... Ma ktoś jakiś pomysł? :D...

    Konop

  • 3. Data: 2010-06-23 17:06:45
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 23.06.2010 18:47, schrieb ColdFire:
    > http://hackaday.com/2010/06/22/ti-makes-a-big-bid-fo
    r-the-hobby-market/
    > Co o tym sądzicie?

    Zobaczę. Wczoraj zamówiłem. 4.30$ to naprawdę nie za dużo. Nawet, jak
    się okaże, że nic nie warte, to dostajesz 2 procesory i kabelek USB ;-)

    Waldek

  • 4. Data: 2010-06-23 21:47:53
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 23/06/2010 18:06, Waldemar Krzok wrote:
    r-the-hobby-market/

    > Zobaczę. Wczoraj zamówiłem. 4.30$ to naprawdę nie za dużo. Nawet, jak
    > się okaże, że nic nie warte, to dostajesz 2 procesory i kabelek USB ;-)

    Tez zamowilem. Nie da sie na ten wynalazek gcc znalezc? Bo od kilku lat
    nie lubie innych kompilatorow ;-(

    --
    Jerry1111

  • 5. Data: 2010-06-23 22:14:11
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Tez zamowilem. Nie da sie na ten wynalazek gcc znalezc? Bo od kilku lat
    > nie lubie innych kompilatorow ;-(
    >
    > --

    Ale ile kosztuje przesyłka?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2010-06-23 22:21:38
    Temat: Re: TI zrobi?o promocj?
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-06-24 00:14, Stolat pisze:

    > Ale ile kosztuje przesy?ka?

    Ze sklepu TI nic nie kosztuje, tyle, ze przesylka w tej chwili juz
    nie-wiadomo-kiedy. Jak zle trafisz to zaplacisz VAT przy wejsciu na
    teren UE, ale to jakies 4zl, wiec pomijalne.

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 7. Data: 2010-06-24 06:07:05
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W dniu 2010-06-23 19:06, Waldemar Krzok pisze:
    r-the-hobby-market/

    > Zobaczę. Wczoraj zamówiłem. 4.30$ to naprawdę nie za dużo. Nawet, jak
    > się okaże, że nic nie warte, to dostajesz 2 procesory i kabelek USB ;-)

    Gdzie wy o widzicie? Grzebię w TI Store i nigdzie nie mogę znaleźć. Nie
    wiem, czy ja jestem ślepy, czy już zniknęło :/

    --
    Yakhub

  • 8. Data: 2010-06-24 06:44:10
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Yakhub pisze:

    > Gdzie wy o widzicie? Grzebię w TI Store i nigdzie nie mogę znaleźć. Nie
    > wiem, czy ja jestem ślepy, czy już zniknęło :/

    http://www.ti-estore.com/Merchant2/merchant.mvc?Scre
    en=PROD&Product_Code=MSP-EXP430G2

  • 9. Data: 2010-06-24 06:48:32
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    A chociaż próbowałeś? http://mspgcc.sourceforge.net/

  • 10. Data: 2010-06-24 07:21:03
    Od: zenek <z...@o...pl>

    ColdFire pisze:
    > http://hackaday.com/2010/06/22/ti-makes-a-big-bid-fo
    r-the-hobby-market/
    > Co o tym sądzicie?

    Widze ze to juz nie Texas Intsruments a raczej China Instruments.