  • 1. Data: 2010-06-23 09:04:26
    Temat: sprawdzony cable finder ( szukacz przewodow, bez rozizolowywania:)
    Od: "Michał" <b...@h...pl>

    witam,
    czy ktoś ma jakieś sprawdzone urządzenie tego typu - podpina się generator
    do przewodu z jedej strony, a po drugiej na wiązce jeździ się anteną drugiej
    części wynalazku i szuka właściwego bez rozizolowywania kabla ( alarmowka,
    sieci komp).
    Swego czasu jak byłem w kraju wiecznych deszczy, mieliśmy anglelski przyrząd
    tego typu, pokazywał bezbłędnie - koszrtował jakieś 120 funtów. Kupiłem
    podobny ale za 50zl na alegro - chińszczyzna, piszczy podobnie przy każdym z
    wiązki która wychodzi ze ściany...
    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2010-06-23 09:35:27
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    In news:hvsimt$hhs$1@news.onet.pl,
    Michał <b...@h...pl> nabazgrał:
> [...]
    > przyrząd tego typu, pokazywał bezbłędnie - koszrtował jakieś 120
    > funtów. Kupiłem podobny ale za 50zl na alegro - chińszczyzna,

    Znaczy, obudowa była podobna...

    >piszczy
    > podobnie przy każdym z wiązki która wychodzi ze ściany...

    Odpowiedziałeś sobie w treści pytania.

    --
    Włodek

  • 3. Data: 2010-06-23 14:00:48
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 23 Jun 2010 11:04:26 +0200, Michał napisał:
> [...]
    > podobny ale za 50zl na alegro - chińszczyzna, piszczy podobnie przy każdym z

    Chyba tylko Fluke. Znajduje nawet kable w ziemi :-)

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 4. Data: 2010-06-24 19:43:50
    Od: "Michał" <b...@h...pl>

    Kupiłem podobny ale za 50zl na alegro - chińszczyzna,

    > Znaczy, obudowa była podobna...

    > Odpowiedziałeś sobie w treści pytania.
    >
    > --
    > Włodek

    Tak z ciekawości zapytam, czy uważasz że wniosłeś coś do postu, czy tylko
    potwierdziłeś to co napisałem... wiem, że kupiłem coś innego i wiem jak
    działa, pytałem czy ktoś ma coś podobnego, ale działającego - to tak dla
    zrozumienia mojego zapytania....
    pozdrawiam
    michal

  • 5. Data: 2010-06-24 19:44:36
    Od: "Michał" <b...@h...pl>

    > Chyba tylko Fluke. Znajduje nawet kable w ziemi :-)

    to nie podlega dyskusji:) tylko liczyłem, że będze coś tańszego niż np
    1000zł:)
    pozdrawiam
    Michał

  • 6. Data: 2010-06-24 22:31:24
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Michał" <b...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kupiłem podobny ale za 50zl na alegro - chińszczyzna, piszczy podobnie
    > przy każdym z wiązki która wychodzi ze ściany...

    Sprawdzony model, bardzo dobrze się spisuje w użytkowaniu.

    http://www.kontel.net/karta/1335/02-002.html

    Nie dawał rady tylko przy kablach podłączonych do portów telefonów
    systemowych w centrali. Lepszy od niego był zestaw za ponad 1000 zł, ale nie
    mogę tego zestawu znaleźć.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba