  • 1. Data: 2008-05-16 15:02:37
    Temat: Kanaliza wtórna
    Od: "Krzysztof \"at\" L." <k...@x...pl>

    Witam,
    wywalczył ktoś, kiedyś od TP/Multimediów miejsce na kanalizę?
    Mamy w firmie takie zapotrzebowanie, jakos w 3-4 różne strony (łącznie z
    5-6km światła, no dobra ile się da ;)) trzeba by wypchnąć w miasto.

    Jak ktoś by miał jakieś pomysły...
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2008-05-16 19:48:37
    Temat: Re: Kanaliza wtórna
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Krzysztof "at" L. wrote:
    > Witam,
    > wywalczył ktoś, kiedyś od TP/Multimediów miejsce na kanalizę?

    W TP możesz wchodzić patrz na umowę ramową. Bez problemów. dobrze mieć
    projektanta na początku który robi jakieś rzeczy dla TP to szybciej
    będzie potrafił wniosek przeciągnąć.

    --
    VoMi7

  • 3. Data: 2008-05-16 20:10:59
    Od: "Krzysztof \"at\" L." <k...@x...pl>

    > W TP możesz wchodzić patrz na umowę ramową. Bez problemów.
    Modląc się, żeby mieli drożne koryta...
    > dobrze mieć
    > projektanta na początku który robi jakieś rzeczy dla TP to szybciej
    > będzie potrafił wniosek przeciągnąć.
    Pół roku? Rok? ;)
    I jak z kosztami?

  • 4. Data: 2008-05-16 21:19:31
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "VoMi7" <v...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > W TP możesz wchodzić patrz na umowę ramową. Bez problemów. dobrze mieć
    > projektanta na początku który robi jakieś rzeczy dla TP to szybciej będzie
    > potrafił wniosek przeciągnąć.

    Jaka umowe ramowa, miedzy kim a kim ?

  • 5. Data: 2008-05-16 21:29:04
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Radosław HORODNICZY <r...@g...com> wrote:

    > Jaka umowe ramowa, miedzy kim a kim ?

    Pomiędzy operatorem telekomunikacyjnym a TPSA.

    http://www.bip.uke.gov.pl/bipurtip/index.jsp?place=L
    ead07&news_cat_id=28&news_id=177&layout=11&page=text

    a.

  • 6. Data: 2008-05-16 21:29:20
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Radosław HORODNICZY wrote:

    > Jaka umowe ramowa, miedzy kim a kim ?

    bleh oferta ramowa.

    http://www.tp.pl/prt/pl/operatorzy/oferta_krajowa/of
    erta_ruo/

    --
    VoMi7

  • 7. Data: 2008-05-16 21:31:57
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    > bleh oferta ramowa.
    >
    > http://www.tp.pl/prt/pl/operatorzy/oferta_krajowa/of
    erta_ruo/

    No to ja uzupelnie, ze bez znajomosci zalatwienie tego jest na prawde
    jak swiety gral :) Wiem bo korzystam, ale zalatwic to nie bylo latwo.
    A od znajomych wiem ze w duzych miastach to wogole graniczy z cudem.

  • 8. Data: 2008-05-16 21:41:07
    Od: VoMi7 <v...@n...tlen.pl>

    Radosław HORODNICZY wrote:

    > No to ja uzupelnie, ze bez znajomosci zalatwienie tego jest na prawde
    > jak swiety gral :) Wiem bo korzystam, ale zalatwic to nie bylo latwo.
    > A od znajomych wiem ze w duzych miastach to wogole graniczy z cudem.

    dlatego na początku trzeba mieć projektanta który robi m.in. projekty
    pośrednio dla TP i ma kontakt z drużyna odpowiednich ludzi w TP.

    Nie jest wcale najgorzej z dostępnością zależy w jakim stanie jest
    kanalizacja TP i czy jest tam w ogóle jakieś miejsce.

    --
    VoMi7

  • 9. Data: 2008-05-16 21:50:28
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

> [...]
    >
    > Nie jest wcale najgorzej z dostępnością zależy w jakim stanie jest
    > kanalizacja TP i czy jest tam w ogóle jakieś miejsce.

    Recze ci ze zadnego projektanta nie trzeba :)

  • 10. Data: 2008-05-16 21:55:38
    Od: "Krzysztof \"at\" L." <k...@x...pl>

    Radosław HORODNICZY pisze:

    <<CIACH>>
    > No to ja uzupelnie, ze bez znajomosci zalatwienie tego jest na prawde
    > jak swiety gral :) Wiem bo korzystam, ale zalatwic to nie bylo latwo.
    > A od znajomych wiem ze w duzych miastach to wogole graniczy z cudem.
    W TP z reguły załatwianie czegoś, co odbiega od 'standardowego' cennika
    graniczy z cudem ;) I zawsze kończy się telefonem do znajomych ...
    Miasto w granicach 70k mieszkancow.

    Nie jest źle - z tego co wiem koryta nie są pozapychane. Poza tym z
    punktu A do B można dojść na 3 różne sposoby. Najwyżej z 1 kilometra
    zrobi się 4, a przy okazji będzie można rozspawać i uderzyć dodatkowo w
    inne punkty. Cena rośnie ale szanse też.

    Osobiście w tym doświadczenia nie mam, więc pytam szanownych grupowiczów
    jak to z autopsji wygląda...