  • 11. Data: 2015-07-13 17:26:41
    Temat: Re: TME zaczyna mnie irytować...
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 13 Jul 2015 11:55:32 +0200, Piotr Wyderski
    > Rozwiązanie nazywa się Farnell.

    Farnell za to drażni mnie marnowaniem zasobów, jedną szt. układu w
    obudowie tssop10 potrafią wysłać w kartonie pełnym papierowych
    wypełniaczy o wymiarach 30x 40x40 cm.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2015-07-14 01:10:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
> [...]
    >
    > Farnell za to drażni mnie marnowaniem zasobów, jedną szt. układu w
    > obudowie tssop10 potrafią wysłać w kartonie pełnym papierowych wypełniaczy

    Tak samo robi DigiKey. To chyba efekt połączenia
    stanardyzacji opakowań i znikoma ilość tak małych zamówień.

  • 13. Data: 2015-07-15 23:27:54
    Od: "Ciemny" <a...@w...lhs.pl-na.tej.stron.ie>

    > No naprawdę... typowo polskie podejście do klienta.
    > Po 4 latach uprosiłem o 7 dniowy przelew.
    > W takim Farnellu czy innym RS mam to od początku, bez proszenia się.
    >
    > Oczywiście uruchomienie tej płatności opóźnionej trwało chyba 10 dni.
    > Bo pani zapomniała.
    >
    > Teraz okazuje się, że ma. 4000 brutto. No żart jakiś.
    >
    > Ale to mało - przed chwilą próbowałem zrobić zamówienie z PRZEDPŁATĄ.
    > Ni chuja - "limit przekroczony". Limit czego ?? Kasy, którą chcę wpłacić
    > ??
    >
    > Kuśwa, czy tutaj musi wszystko tak działać ?

    Podobnie mnie kiedyś w ch... zrobił Maritex i od tego czasu mają
    mnie i kilku następnych klientów z głowy. Jak nie chcą zarobić to trudno...

    Pozdr. TC