  • 1. Data: 2012-02-13 16:44:54
    Temat: TP mnie molestuje
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    korzystam z uslug TP i mam konto na ich portalu i czasami tam sie
    loguje. Kazde wejscie w jakas opcje powoduje, ze pojawia sie okno, ze
    "chce sie przelaczyc na e-fakture". Nie jest to jednokrotne, ale
    natarczywe molestowanie mnie.....Na zlosc TP nie przelacze sie na
    e-fakture.

    Uzywam FireFoxa z dodatkami noscript i adblock ale nie moge odnalezc
    elementu do zablokowania. Moze ktos mi pomoc to gowno zablokowac?

    --
    ThinkXtra