  • 1. Data: 2002-04-20 12:41:33
    Temat: TPSA 20020420 awaria lacz miedzynarodowych
    Od: "Mr.FX" <m...@c...pl>

    Ech ta TPSA to ma pecha, ciekawe że, jak im padają
    łącza międzynarodowe, to za każdym razem jednocześnie
    do Telii i Teleglobe... Pewnie to dlatego,
    że wszystkie nazwy na T... taki "[t]rójkąt
    [t]elekomunikacyjny".
    Dobra już nie [t]rolluje ;>

    p,ppnmsp
    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 2. Data: 2002-04-21 02:52:34
    Temat: Re: TPSA 20020420 awaria lacz miedzynarodowych
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    Mr.FX shared his/her HDD contents:

> [...]
    > łącza międzynarodowe, to za każdym razem jednocześnie
    > do Telii i Teleglobe... Pewnie to dlatego,
    > że wszystkie nazwy na T... taki "[t]rójkąt

    :) no ja przezywam tragednie bo mi GOOGLE nie dziala :(((

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://tacops-forum.pulse.pdi.net/

  • 3. Data: 2002-04-21 02:52:37
    Od: "watt" <watt@_nospam_pf.pl>

> [...]
    > łącza międzynarodowe, to za każdym razem jednocześnie
    > do Telii i Teleglobe... Pewnie to dlatego,
    > że wszystkie nazwy na T... taki "[t]rójkąt

    I do tego wszyscy maja problemy z ustaleniem czasoprzestrzeni ;)))
    Wg nask-u:
    NUMER: NASK.020420.0950
    TYP ZDARZENIA: nieplanowane
    DOTYCZY: linia
    RELACJA: TELIA
    POCZATEK ZDARZENIA: 02.04.20 11:30
    BILET OTWARTY: 02.04.20 09:50

    awaria wystapila o 11:30 ale juz o 9:50 o tym wiedzieli.

    a wg polpak-t awaria o 10:30

    ciekawe zjawisko.
    Co wy na to?

    watt

  • 4. Data: 2002-04-21 09:02:24
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "watt" <watt@_nospam_pf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > POCZATEK ZDARZENIA: 02.04.20 11:30
    > BILET OTWARTY: 02.04.20 09:50
    >
    > awaria wystapila o 11:30 ale juz o 9:50 o tym wiedzieli.

    Rozne kolory DWDM-a Telii roznie sie w czasie pieprzyly.
    Ja mam w statystykach przerwe 11:15 - 15:45 naszego czasu.

    P/