  • 1. Data: 2002-04-20 12:41:12
    Temat: Szeptel i oferta
    Od: "greg" <q...@i...pl>

    Witam,
    pisze po porade, ostatnio pewna firma SZeptel, zaproponowala tu w
    Bilaymstoku lacza stale 0,5 mbit i 64 kbit uplinku za 320 zl. CEna jest
    wg.mnie tabnia.. rozwiazanie jest radiowe, dostaje sie ponoc 2 antenki , o
    wielkosci 2x2cm. nadaja one na 3,5 ghz. Chciałybm sie dowiedizećco kto na
    ten temat sądzi. CZy to naprawde bedzie prawdziw 0,5 mb, czy to przypadkiem
    nie zalezne od pogody jest ?
    pozdrawiam Grzesiek

  • 2. Data: 2002-04-21 02:53:06
    Temat: Re: Szeptel i oferta
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@W...hoth.jmg.com.WytnijTo.pl>

    greg <q...@i...pl> wrote:
    > Witam,
    Witam,

    > pisze po porade, ostatnio pewna firma SZeptel, zaproponowala tu w
    > Bilaymstoku lacza stale 0,5 mbit i 64 kbit uplinku za 320 zl.
    A ile osob podlaczaja pod jedna stacje?

    > CEna jest
    > wg.mnie tabnia.. rozwiazanie jest radiowe, dostaje sie ponoc 2 antenki , o
    > wielkosci 2x2cm. nadaja one na 3,5 ghz.
    A nie na 2,4 GHz?

    > Chciałybm sie dowiedizećco kto na
    > ten temat sądzi. CZy to naprawde bedzie prawdziw 0,5 mb, czy to przypadkiem
    > nie zalezne od pogody jest ?
    To zalezy z jakim zapasem sygnalu robiona jest instalacja.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Oledzki
    e-mail address: ole(at)ans.pl

  • 3. Data: 2002-04-21 11:54:43
    Od: "Jaco" <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "greg" <q...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > pisze po porade, ostatnio pewna firma SZeptel, zaproponowala tu w
    > Bilaymstoku lacza stale 0,5 mbit i 64 kbit uplinku za 320 zl.
    [...]

    Kumpel sobie wykupił tą najtańszą wersję (128 kbit/s za 120 zł) i jak dotąd
    jest zadowolony. Testowaliśmy transfer to na razie jak najbardziej ok.
    Pytanie co bedzie jak podłączą pod to trochę ludzi... Fajną rzeczą jest że
    dostajesz włąsne IP co sprawia że jest to już poważna alternatywa w stosunku
    do SDI. Szczególnie jeśli się weźmie pod uwagę że w ramach abonamentu
    dostaje się 2 linie telefoniczne więc można zrezygnować zupelnie z TPSA
    Korzystanie z telefonu nie wpływa nijak na szybkość połaczenia z netem.

    Jaco

  • 4. Data: 2002-04-22 13:55:55
    Od: "Yosan" <i...@k...net.pl>

    szeptel: wlasciciel portalu e.pl - nie istnieje portal, czyzby
    przeinwestowali, oby Twoje radio dzialalo :-)

  • 5. Data: 2002-04-22 15:14:01
    Od: "greg" <q...@i...pl>

    Użytkownik "Yosan" <i...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > szeptel: wlasciciel portalu e.pl - nie istnieje portal, czyzby
    > przeinwestowali, oby Twoje radio dzialalo :-)
    :) no no .. nie dramatyzujmy :)
    przedzwonie zoabczymy co tam mi powiedza :)