  • 1. Data: 2003-05-26 13:55:49
    Temat: TPSA CIR0 no i oczywiscie znowu ping 2s
    Od: GL <l...@S...v-lo.krakow.pl>

    Witam!

    Pisaliscie wczesniej o sytuacji, gdzie TPSA ludziom na polpaku z CIR0
    sprawia prezenty w postaci pingow >1s.
    Ja sie pod tym podpisuje dwiema rekami, bo mnie ta sytuacja trafila sie
    dwa razy na przeciagu roku. I nieoficjalnie dowiedzialem sie wlasnie
    tego od nich ze tak robia..

    Ale wy pisaliscie, ze pomaga "rozwiazanie umowy". Jak to trzeba
    rozegrac? Bo nie chce mi sie znowu miesiac czy dwa pracowac na laczu z
    pingiem >2s !!!!! a 1000zl wiecej im nie zaplace, bo chyba nie o to
    chodzi zeby uszczesliwic tego molocha..?

    z gory dzieki za odpowiedzi

    greg

    PS ping robiony oczywiscie do najblizszego rutera

  • 2. Data: 2003-05-27 06:02:27
    Temat: Re: TPSA CIR0 no i oczywiscie znowu ping 2s
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > pingiem >2s !!!!! a 1000zl wiecej im nie zaplace, bo chyba nie o to
    > chodzi zeby uszczesliwic tego molocha..?

    a pomaga pomaga,
    a co ciekawe, dostalem pismo ze jeszcze do ostatniego dnia moge odwolac
    swoja decyzje bez zadnych konsekwencji a pozniej to juz ponownie oplate
    instalacyjna pobiora.

    Mozna by tak wypowiadac im umowe i odwolywac wypowiedzenia regularnie :)

    Marcin