  • 1. Data: 2003-06-24 05:56:01
    Temat: TPSA - kup pan cegle
    Od: "Krzysztof Duda" <z...@a...com>

    Witam,

    Od pewnego czasu toczymy boje z TePsami.
    W momencie, kiedy dostarczyli nam nowe lacza z CIRami, stare (bez CIRow)
    zaczely chodzic koszmarnie (pingi do rutera brzegowego tepsy 700-1000ms).
    Odpowiedz TychPsow na jakiekolwiek protesty - kupic CIRa na starych laczach.

    Czy ktos ma podobne problemy? Ich polityka jest koszmarna, wykupimy CIRa to
    za pol roku sie okaze ze XCIR jest potrzebny bo jak nie to bedzie kiepsko
    dzialac. Moze ma ktos jakis pomysl, co z nimi zrobic? Problem jest o tyle
    duzy, ze nie ma praktycznie zadnego innego providera, ktory jest w stanie
    doprowadzic lacze....

    Pozdrawiam,
    Doodster
    d...@t...pl

  • 2. Data: 2003-06-25 06:21:46
    Temat: Re: TPSA - kup pan cegle
    Od: "Tom(asz) Powązka" <t...@z...it.pl>

    > jest o tyle duzy, ze nie ma praktycznie zadnego innego providera, ktory
    > jest w stanie doprowadzic lacze....
    >
    > Pozdrawiam,
    > Doodster
    > d...@t...pl

    Zawsze jest provider, króry doprowadzi łacze .
    A o jakiej miejscowości rozmawiamy ?

    --
    pozdroofka
    Tom (asz)

  • 3. Data: 2003-06-25 06:22:19
    Od: "Slawomir Bem" <x...@x...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Duda" <z...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaczely chodzic koszmarnie (pingi do rutera brzegowego tepsy 700-1000ms).
    > Odpowiedz TychPsow na jakiekolwiek protesty - kupic CIRa na starych

    W podobny sposob potraktowali moja firme jakis miesiac temu.
    I wiele innych rowniez (pocztaj grupe)

    pingi do routera wzrosly nagle z 4-9ms do nawet 1200ms i wiecej
    usluga sie "nagle" postarzala a kilka godzin wczesniej byla OK !!!!

    Panienka 'na zderzaku' powiedziala ze to stara usluga i ze to sie moze
    zdarzac.
    W ten sposob 'zaproponowali' mi przejscie na nowa usluge ATM/FR

    Dostalem bialej goraczki, zadzwonilem z awantura i powiedzialem ze jak nie
    chca
    pieniedzy ode mnie to brac nie musza ale żądam wypowiedzenia umowy
    z ich winy a wiec automatycznie zwrotu kosztow. Rownoczesnie poinformowalem
    ze dysponuje 2 ofertami: Dialogu i IPartners na podobne lacze i jesli
    sytuacja nie wroci do normy, pozegnamy sie. Dodatkowo wyslalem oficjalne
    pismo, gdzie pojechalem z Telepsami jak z przyslowiowa 'furą gnoju'.

    Nie chca pieniedzy (3k zł), nie ma przymusu, Ipartners i dialog obiecaly ze
    podlacza
    za zlotowke i widocznie ten argument podzialal, bo dokonano specjalnych
    usprawnien lacza i "nagle" wszystko sie poprawilo bez przechodzenia
    na drozsza usluge ATM/FR.

    Jakbys chcial wzor pisemka moge Ci wyslac na priva :)

    --
    s.

  • 4. Data: 2003-06-25 06:22:46
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > Odpowiedz TychPsow na jakiekolwiek protesty - kupic CIRa na
    > starych laczach.

    A ze do starych lacz juz nie mozesz nic dokupic - przejdz pan na nowe :)

    > Czy ktos ma podobne problemy?

    Podejrzewam, ze 99% "starych polpakowcow" - przechodzilem przez
    to z dwoma laczami, przechodzili przez to _wszyscy_ moi znajomi z
    polpakami (a troche ich mam).

    > Ich polityka jest koszmarna, wykupimy CIRa to
    > za pol roku sie okaze ze XCIR jest potrzebny bo jak nie to bedzie kiepsko
    > dzialac.

    Ja juz sie boje bo wprowadzili umowy SLA, w standardzie gwarantuja
    usuniecie awarii chyba do 48h, przez ten czas to mnie klienci wyniosa
    razem ze sprzetem butami z serwerowni ;-) Najlepsza umowa oczywiscie
    podnosci cene i to chyba bardziej niz podniosl ceny "nowy" polpak w
    porownaniu do starego....
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 5. Data: 2003-06-25 17:23:10
    Od: "Krzysztof Duda" <z...@a...com>

    "Tom(asz) Powązka" <t...@z...it.pl> wrote in message

    > Zawsze jest provider, króry doprowadzi łacze .

    :))))
    Niestety nie jest to prawda...

    > A o jakiej miejscowości rozmawiamy ?

    Zgierz k/Lodzi

    Pozdrawiam,
    Doodster

  • 6. Data: 2003-06-25 17:23:14
    Od: "Krzysztof Duda" <z...@a...com>

    > Jakbys chcial wzor pisemka moge Ci wyslac na priva :)

    Chetnie :)
    Poprosze sztuk raz :)

    Doodster
    d...@t...pl

  • 7. Data: 2003-06-26 15:27:36
    Od: Lukasz Kozicki <R...@n...cy.invalid>

    Slawomir Bem wrote:
    > Nie chca pieniedzy (3k zł), nie ma przymusu, Ipartners i dialog obiecaly
    > ze podlacza za zlotowke i widocznie ten argument podzialal, bo dokonano
    > specjalnych usprawnien lacza i "nagle" wszystko sie poprawilo

    Nie wiadomo, czy może lepiej byś nie wyszedł na przejściu do
    ipartners albo dialogu... tpnet zaczyna być gościem list antyspamowych -
    http://www.spamhaus.org/sbl/listings.lasso?isp=tpnet
    .pl

    pozdrawiam,
    --
    Łukasz Kozicki

  • 8. Data: 2003-06-26 19:51:40
    Od: "Dominik 'Rathann' Mierzejewski" <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Thu, 26 Jun 2003 15:27:36 +0000 (UTC)
    From: Lukasz Kozicki <R...@n...cy.invalid>

    Nie tylko. Są też wylistowani w SPEWS: http://spews.org/ask.cgi?x=S2448 .

    --
    "The third principle of sentient life is its capacity for self-sacrifice.
    For a cause, a loved one, for a friend."

  • 9. Data: 2003-06-27 13:04:03
    Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

    On Thu, 26 Jun 2003 15:27:36 +0000 (UTC) I had a dream that Lukasz Kozicki
    <R...@n...cy.invalid> wrote:
    >Nie wiadomo, czy może lepiej byś nie wyszedł na przejściu do
    >ipartners albo dialogu... tpnet zaczyna być gościem list antyspamowych -
> [...]

    Chyba się niedobrze czujesz, prawda? Ten link podaje 14 adresów spamerów,
    a zważ, że TPNET ma prawie półtora miliona adresów IP.
    Uprawiasz czystą demagogię.

  • 10. Data: 2003-06-27 19:08:52
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On Fri, 27 Jun 2003 13:04:03 +0000 (UTC), Grzegorz Janoszka
    <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote:

    > Chyba się niedobrze czujesz, prawda? Ten link podaje 14 adresów spamerów,
    > a zważ, że TPNET ma prawie półtora miliona adresów IP.

    Jak tak dalej pójdzie, to będą lecieć całe klasy adresowe. A
    jeśli TPNet dalej będzie miał to tam, gdzie ma teraz, to mamy
    nawet szansę na poland.services.net.

    > Uprawiasz czystą demagogię.

    I nagle przestaje to być demagogią.

    r.
    ________
    robert rędziak 323GT-R GK Śnieżka ST http://klubsubaru.pl
    Patrzcie, jak się lata, gdy dupsko jest wolne od bata...(LJ)
    Sprzedam AR 146 1.4TS '98 http://tinylink.com/?YPwCKJ420B