  • 1. Data: 2010-11-04 10:38:54
    Temat: TT możesz więcej...
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Witam
    Jako, że dużo dzwoniłem w zeszłym miesiącu załapłem się na promocję MOŻESZ
    WIĘCEJ i po spełnieniu warunków promocji doładowałem konto za 25 zł i
    dostałem 25 Złotówek do Era i pojawił się problem, który opisuję poniżej w
    odniesieniu do konkretnych punktów regulaminu:

    2. Oferta dostępna będzie po spełnieniu łącznie poniższych przesłanek i w
    następującej kolejności:
    a. W okresie 1.10 - 31.10.2010 roku - otrzymania od operatora SMS-a
    zachęcającego do skorzystania z
    Oferty

    - DOSTAŁEM

    b. W okresie 1.10 - 31.10.2010 roku - wykorzystania na rozmowy, SMS-y, MMS-y
    i pakietową transmisję
    danych, a także zakup usług (wymienionych w punkcie 3 niniejszego
    Regulaminu) określonej kwoty
    brutto za świadczone przez Operatora usługi telekomunikacyjne dla numeru, na
    który został wysłany
    SMS z ofertą

    - WYKORZYSTAŁEM

    c. W okresie 1.11 - 15.11.2010 roku - zasilenia konta jednorazowo kwotą
    minimum 25 złotych brutto.

    - ZASILIŁEM

    3. Usługi, które Klient może zakupić, wliczone do kwoty uprawniającej
    spełnienie przesłanki opisanej
    w punkcie 2, podpunkt b niniejszego Regulaminu:
    . dla Tak Tak: "Pakiet Minut lub SMS-ów", "Pakiet Lojalnościowy", "SMSy i
    MMSy za grosze", "Pakiet
    30 minut" "Nocne Szaleństwo", "Godzina za grosze", "Numerki za grosze",
    "Pakiet Minutowy"
    (...)

    - KUPIŁEM "Pakiet Minut lub SMS-ów" i nie poszło ze Złotówek do Era tylko z
    konta głównego
    złotowego:-( choć pkt 6.b. mówi, że Złotówki do Era są wykorzystywane przed
    kwotą z konta głównego.
    Dzwoniłem do BOKu i otrzymałem odpowiedź, że tak jest ponieważ trzeba było
    kupić usługę wymienioną w
    pkt. 2.b. a po doładowaniu czyli spełnieniu pkt. 2.c zwrócą kasę na konto
    główne - nie ma takiego
    zapisu w regulaminie.

    6. (...)
    b. Złotówki do sieci Era są wykorzystywane przed zgromadzoną na koncie
    głównym kwotą w złotych,
    Erajednostkami, minutami z terminem ważności oraz pakietami minut, SMSów,
    MMSów, danych, a w
    szczególności pakietów: "SMS-y i MMS-y za grosze", "blueconnect 5 MB",
    "blueconnect Max".

    - POTWIERDZENIE tego, że Złotówki do Era wykorzystywane są przed kasą z
    konta głównego.

    Gdzie pisać reklamację? Bo zapisy regulaminu co innego, a BOK co innego?

    --=olo=--

  • 2. Data: 2010-11-04 11:09:09
    Temat: Re: TT możesz więcej...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał
> [...]
    > pkt. 2.b. a po doładowaniu czyli spełnieniu pkt. 2.c zwrócą kasę
    > na konto główne - nie ma takiego zapisu w regulaminie.

    Czekaj czekaj - czy ZdE miales na koncie przed dokonaniem zakupu
    pakietu, czy przyznano je dopiero po wydatku.
    Bo moze nie ma sie o co klocic ?

> [...]
    > minut, SMSów, MMSów, danych, a w
    > szczególności pakietów: "SMS-y i MMS-y za grosze", "blueconnect 5

    Ale na rozmowy i SMS, a nie pakiety ... chociaz .. glowy nie dam
    jak Era to rozumie, no i liczy sie to co zapisane a nie co era
    rozumie :-)
    Masz jeszcze regulamin pakietow i moze tam cos pisze skad platne.

    No nic - pisz reklamacje, najwyzej dolaczysz do grona zadowolonych
    klientow Play :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-11-04 11:22:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    ja mam jeszcze rok cyrografu z nimi
    środki używam wyłącznie na zakupy premium sms
    są strony traktujące je na równi ze zwykłym przelewem

  • 4. Data: 2010-11-04 11:23:15
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    (...)
    > Czekaj czekaj - czy ZdE miales na koncie przed dokonaniem zakupu pakietu,
    > czy przyznano je dopiero po wydatku.
    > Bo moze nie ma sie o co klocic ?

    złotówki miałem przyznane już i za nie chciałem kupić pakiet, ale poszło z
    głównego:-(

    (...)

    --=olo=--

  • 5. Data: 2010-11-04 13:27:41
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-04 12:22, zlotowinfo pisze:
    > ja mam jeszcze rok cyrografu z nimi
    > środki używam wyłącznie na zakupy premium sms
    > są strony traktujące je na równi ze zwykłym przelewem

    czyli na lepszych warunkach niz 1/3 kwoty ? mozesz
    zapodac mi smsem 507833006 ?

    z gory dzieki i pozdrawiam
    strony dajace kolo 10 za 30 zl znam

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /

  • 6. Data: 2010-11-04 18:20:08
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > (...)
    >
    > złotówki miałem przyznane już i za nie chciałem kupić pakiet, ale poszło z
    > głównego:-(

    A playu kupujesz 30 pln za 10 pln na wszelkie połączenia i bez obowiązkowego
    drapania się lewą ręką przez prawe ramię po prawym pośladku. Do ery również.

  • 7. Data: 2010-11-04 18:38:49
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > obowiązkowego
    > drapania się lewą ręką przez prawe ramię po prawym pośladku. Do ery

    wiem, ale póki co z różnych powodów musze pozostać w TT

    --=olo=--

  • 8. Data: 2010-11-05 09:08:54
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > wiem, ale póki co z różnych powodów musze pozostać w TT

    Ja przeniosłem swoją rodzinę stamtąd i wreszcie odżyłem. Stresowało mnie
    ciągłe czekanie na podwójne doładowanie - rzucą do sklepu czy nie, a wazność
    konta się kończy ... Szalę przeważyły zagrania które opisałeś. Teraz mam
    luzik i ciężko wydać 10-15 pln korzystając spokojnie ze słuchawki dlatego
    moje wyrazy współczucia , mam juz to daleko za sobą.