  • 1. Data: 2010-11-03 12:22:46
    Temat: telefon gsm - linia analogowa
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Witam,

    czy jest jakiś interfejs do podłączenia telefonu komórkowego (np jakiejś
    nokii) do centralki analogowej? Czy trzeba skorzystać jednak z bramki gsm?

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 2. Data: 2010-11-03 12:45:19
    Temat: Re: telefon gsm - linia analogowa
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > czy jest jakiś interfejs do podłączenia telefonu komórkowego (np jakiejś
    > nokii) do centralki analogowej? Czy trzeba skorzystać jednak z bramki gsm?

    A o co chodzi ? Co ma dać bramka GSM?
    Może do jakieś noki i jakieś centralki istnieje :-)
    Ogólnie nie ma czegoś takiego.
    Istnieją centrale analogowe z modułem GSM (wkładasz tam SIM kartę) i
    komutuje linie połączone do tej centrali

  • 3. Data: 2010-11-03 12:48:11
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 03.11.2010 13:45, grin wrote:

> [...]
    > Ogólnie nie ma czegoś takiego.
    > Istnieją centrale analogowe z modułem GSM (wkładasz tam SIM kartę) i
    > komutuje linie połączone do tej centrali

    Wyjście na świat przez gsm ma dać.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 4. Data: 2010-11-03 13:27:02
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > Wyjście na świat przez gsm ma dać.

    To kup moduł GSM, może Twoja centrala pozwala na takie przyłącze - sprawdź w
    instrukcji obsługi.

  • 5. Data: 2010-11-03 13:46:41
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 03.11.2010 14:27, grin wrote:

    > Użytkownik <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To kup moduł GSM, może Twoja centrala pozwala na takie przyłącze -
    > sprawdź w instrukcji obsługi.

    To stara centralka analogowa panasonica. Nie modularna. Ma po prostu 2
    linie zewn. i 6 wew.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 6. Data: 2010-11-03 15:18:14
    Od: "grin" <s...@a...er>

    > To stara centralka analogowa panasonica. Nie modularna. Ma po prostu 2
    > linie zewn. i 6 wew.

    Pozostaje dokupić moduł zwany "bramka GSM" , byle będzie działał z tą
    centralą

  • 7. Data: 2010-11-03 19:24:32
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Pozostaje dokupić moduł zwany "bramka GSM" , byle będzie działał z tą
    > centralą

    Jemu chyba chodzi w odwrotną stronę! Żeby stara nokia działała jak DECT.
    A na to chyba trza mieć koncesję ;)
    --
    Grzexs

  • 8. Data: 2010-11-04 08:13:29
    Od: Mackenzi <m...@g...com>

    On 3 Lis, 13:22, "b...@n...pl" <b...@n...pl> wrote:
> [...]
    > nokii) do centralki analogowej? Czy trzeba skorzystać jednak z bramki gsm?

    Taki myk można zrobić ale nie za pomocą starej centrali tylko np.
    jakiś slican z serwerem sip i nie stara nokia... hmm... też zależy co
    masz na myśli pisząc stara...? ale np. E51 która ma klienta sip i za
    pomocą wifi możesz robić takie myki...

    Pytanie czy nie bardziej będzie się kalkulowało kupienie nowej
    centrali niż takie akrobacje ze starą...?

  • 9. Data: 2010-11-06 07:22:04
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    Grzexs wrote:

    > Jemu chyba chodzi w odwrotną stronę! Żeby stara nokia działała jak DECT.
    > A na to chyba trza mieć koncesję ;)

    Ano... ale realizowalne http://openbsc.osmocom.org/trac/. W .de dostawali
    licencję testową na krótki okres i działali. W .pl nie wiem jak jest z
    licencjami testowymi.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl