  • 1. Data: 2010-11-03 12:52:32
    Temat: jak deinstaluje sie programy z LG GT540?
    Od: "eska" <e...@o...pl>

    mam LG GT540 sciagnalem z marketu i zainstalowalem gadu na ten telefon, tak
    dla przetestowania czy chodzi....teraz chcialbym tą aplikacje usunac, tylko
    nie wiem jak to zrobic :(

  • 2. Data: 2010-11-03 13:39:33
    Temat: Re: jak deinstaluje sie programy z LG GT540?
    Od: "deepblue" <d...@w...pl>

    eska wrote:
    > mam LG GT540 sciagnalem z marketu i zainstalowalem gadu na ten
    > telefon, tak dla przetestowania czy chodzi....teraz chcialbym tą
    > aplikacje usunac, tylko nie wiem jak to zrobic :(

    Wejdź w market -> Pobrane pliki -> gg -> odinstaluj.

    --
    deepblue

  • 3. Data: 2010-11-03 13:46:53
    Od: "eska" <e...@o...pl>

    Użytkownik "deepblue" napisał w wiadomości

    > Wejdź w market -> Pobrane pliki -> gg -> odinstaluj.
    >
    > --

    bardzo dziekuje

  • 4. Data: 2010-11-03 15:54:29
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-11-03 14:46, eska pisze:
    > U?ytkownik "deepblue" napisa? w wiadomo?ci

    > bardzo dziekuje

    lub będą w menu z aplikacjami kliknij na przycisk menu i wybierz
    odinstaluj i wtedy zaznaczaj aplikacje do odinstalowania

    http://nowedopalacze.eu/
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl
    /