  • 1. Data: 2010-11-03 22:49:51
    Temat: telefon z baterią słoneczną albo długotrzymajacy
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    Potrzebuje telefonu który ma działać awaryjnie. Dla osoby która juz nie
    pamięta o ładowaniu. Telefon ma dzwonić, smsować, i koniec. ale raczej
    nie "fonek" dla "oldies" Wpadł mi w oko samsung z baterią słoneczną.
    http://www.gsmarena.com/samsung_e1107_crest_solar-28
    29.php
    Czy w naszych warunkach klimatycznych, taki telefon na oknie będzie w
    stanie sie chociaż trochę podładować?

    JAkie z tanich paru letnich albo nowych telefonów mogą działać 2 tygonie
    bez ładowania?
    ToMasz

  • 2. Data: 2010-11-04 06:40:15
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 03-11-2010 23:49, ToMasz rzecze:

> [...]
    29.php
    > Czy w naszych warunkach klimatycznych, taki telefon na oknie będzie w

    Zapomnij. To "chłyt martetindodi" mający zainteresować target
    ekoidiotów.

    > JAkie z tanich paru letnich albo nowych telefonów mogą działać 2 tygonie
    > bez ładowania?

    Zainteresuj się np.
    http://www.telix.pl/telefon/samsung-gt-e2120-2225.ht
    ml

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2010-11-04 09:57:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w
> [...]
    > juz nie
    > pamięta o ładowaniu.
    > Czy w naszych warunkach klimatycznych, taki telefon na oknie

    Ale nie bardzo rozumiem - jak juz ma stac na oknie, to moze po
    prostu nauczyc zeby nie odlaczala od ladowarki bez potrzeby ?

    J.

  • 4. Data: 2010-11-04 10:11:17
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    J.F. wrote:

    > Ale nie bardzo rozumiem - jak juz ma stac na oknie, to moze po
    > prostu nauczyc zeby nie odlaczala od ladowarki bez potrzeby ?

    no chyba, że w obiekcie z oknem nie ma pradu
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 5. Data: 2010-11-04 12:52:01
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Wed, 03 Nov 2010 23:49:51 +0100, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    Nie pamiętam dokładnie, ale parę lat temu były, Panasoniki MX6, MX7,
    SA6, SA7, które z opowiednią baterią trzymały coś około dwóch tygodni
    albo i dłużej. Może jeszcze gdzieś uda ci się takiego znaleźć, tylko
    nie wiem czy do dostania są nowe baterie.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 6. Data: 2010-11-04 17:24:16
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    Dnia Wed, 03 Nov 2010 23:49:51 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > stanie sie chociaż trochę podładować?
    >
    > JAkie z tanich paru letnich albo nowych telefonów mogą działać 2 tygonie

    może tu http://phonegg.com/Top/Stand-By-Time-Cell-Phones.htm
    l coś
    wybierzesz i spróbujesz gdzieś kupić, a tak swoją drogą to zastanawiałbym
    się w takiej sytuacji nad ładowarką solarną np to
    http://www.velleman.eu/distributor/products/view/?id
    =376662 lub to
    http://www.velleman.eu/distributor/products/view/?id
    =377166