  • 1. Data: 2009-01-18 14:29:25
    Temat: TV HD to jaka rozdzielczość?
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam, telewizor HD to rozdz. ok. 1900x1100, a programy TV chwalące się, że
    są w HD to jaską mają w rzeczywistości rozdzielczość? Pozdrowionka!

  • 2. Data: 2009-01-18 22:39:34
    Temat: Re: TV HD to jaka rozdzielczość?
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, telewizor HD to rozdz. ok. 1900x1100, a programy TV chwalące się,
    > że są w HD to jaską mają w rzeczywistości rozdzielczość? Pozdrowionka!

    Nie jest wazna rozdzielczosc wazny jest bitrate, Niemcy nadaja SD ktore
    wyglada ladniej niz niektore polskie kanaly HD dlatego ze ich bitrate jest
    wysoki.

    A rozdzielczosc HD to 720x1280 albo 1080x1920.

  • 3. Data: 2009-01-18 23:09:05
    Od: Tomasz Wójtowicz <TOO_MUCH_SPAM@TO_MUCH.com>

    sensei pisze:

    > A rozdzielczosc HD to 720x1280 albo 1080x1920.

    Hmm, zawsze oglądałem telewizję w ułożeniu landscape a nie portrait, ale
    pewnie staromodny jestem.

  • 4. Data: 2009-01-19 06:41:57
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl>

    > Hmm, zawsze oglądałem telewizję w ułożeniu landscape a nie portrait, ale
    > pewnie staromodny jestem.

    Jak się wraca z balangi i ogląda tv z poziomu podłogi, to inaczej nie można
    :)