  • 1. Data: 2009-12-19 13:54:02
    Temat: TV4 w N
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,
    kusi mnie promocja N-ki, ale mam pytanie, czy dostępny jest u nich TV4?

    --
    Arek

  • 2. Data: 2009-12-19 14:46:48
    Temat: Re: TV4 w N
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Arek" <a...@o...pl> wrote in message news:4b2cdafb$1@news.home.net.pl...
    > Witam,
    > kusi mnie promocja N-ki, ale mam pytanie, czy dostępny jest u nich TV4?

    Nie widze tam kodowania conax ... wiec prawdopodobnie nie

    a poza tym :
    http://n.pl/oferta/kanaly.html

    c.

  • 3. Data: 2009-12-21 23:03:19
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 19 Dec 2009 14:54:02 +0100, "Arek" <a...@o...pl> wrote:

    >Witam,
    >kusi mnie promocja N-ki, ale mam pytanie, czy dostępny jest u nich TV4?

    mysle, ze niedlugo TV Puls bedzie mialo lepsza ramowke niz TV4. Mam
    tv4 i tvpuls - i czesciej ogladam tvpuls niz tv4.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-12-22 11:07:21
    Od: Mamut <c...@g...com>

    z ciekawosci co ogladasz na Tv Puls ?

  • 5. Data: 2009-12-22 12:00:59
    Od: "zorka" <ciapka@.wp.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > kusi mnie promocja N-ki, ale mam pytanie, czy dostępny jest u nich TV4?

    Ne, ne ma

  • 6. Data: 2009-12-24 09:46:15
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 22.12.2009 13:00, zorka pisze:
    > U?ytkownik "Arek"<a...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Ne, ne ma

    już jest

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnome, compiz-fusion

  • 7. Data: 2009-12-25 10:38:52
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Uzytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    >z ciekawosci co ogladasz na Tv Puls ?

    Moze ja Ci na to odpowiem.
    Jest tam sporo fajnych programów dokumentalnych.
    I do tego mniej prania mózgu niz na TVN'ach.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com