  • 91. Data: 2012-06-07 07:01:23
    Temat: Re: TVP 1 HD
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Na przykład htpc.

    Jesli juz sie tak czepiamy to mi chodzilo o tuner a nie
    o komputer.

    P.

  • 92. Data: 2012-06-07 08:59:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

    > Jesli juz sie tak czepiamy to mi chodzilo o tuner a nie
    > o komputer.

    Przez to że kupiłem htpc, zainteresowanie tunerami ograniczyłem.
    Ale googiel tak na szybko wypluwa np. Azbox HD+ z dwoma głowicami dvb-s2 i
    dvb-t

  • 93. Data: 2012-06-07 09:52:52
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Cavallino wrote:

    > Przez to że kupiłem htpc, zainteresowanie tunerami ograniczyłem.
    > Ale googiel tak na szybko wypluwa np. Azbox HD+ z dwoma głowicami
    > dvb-s2 i dvb-t

    To teraz udowodnij, ze mozna nim nagrywac z satelity ogladajac
    jednoczesnie cos innego z naziemnej. Albo na odwrot.

    P.

  • 94. Data: 2012-06-07 14:34:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "bufi" <b...@p...de> napisał w wiadomości grup

    > To teraz udowodnij, ze mozna nim nagrywac z satelity ogladajac
    > jednoczesnie cos innego z naziemnej. Albo na odwrot.

    Właśnie przy nim znalazłem info o niezależnej pracy obu tunerów (w kilku
    miejscach).
    A udowadniać nic Ci nie zamierzam, interesuje Cię - to sam sobie szukaj
    informacji.

  • 95. Data: 2012-06-07 19:25:15
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik bufi napisał:
    > Podobny rebus mialem. Rozwiazalem go inaczej. Kupilem se tuner
    > stacjonarny na linuksie z dwiema glowicami dvb-s2 i dvb-t.

    Z ciekawości zapytam, jaki model?

  • 96. Data: 2012-06-07 19:28:54
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Skoro nagrywają z jednej, a z drugiej oglądasz, to to jest właśnie TWIN
    > tuner.

    Może też być semi-twin, tzn. nagrywasz i oglądasz z tej samej głowicy
    (de facto z tego samego transpondera DVB-S/S2 lub MUX-a DVB-T). Tunery z
    Enigmą to potrafią.

  • 97. Data: 2012-06-07 19:30:19
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik bufi napisał:
    > a ja pisalem o tunerze, nie wiem jak to nazwac dwutunerowy,
    > dwuglowicowy? I nie jest to z pewnoscia TWIN, bo mam dwa tunery,
    > (glowice) dvb-s2 i dvb-t.

    Combo.

  • 98. Data: 2012-06-07 19:33:06
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik bufi napisał:
    > To teraz udowodnij, ze mozna nim nagrywac z satelity ogladajac
    > jednoczesnie cos innego z naziemnej. Albo na odwrot.

    Działa na Enigmie2? Jeśli tak, to powinien. Nawet AB IPBox 9900HD+ tak
    potrafi. Potrafi nawet nagrywać jednocześnie z obu głowic i mimo to
    można dalej oglądać z którejkolwiek z nich.

  • 99. Data: 2012-06-07 20:00:47
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 07 Jun 2012 19:33:06 +0200, Bartłomiej Zieliński napisał(a):

    > Działa na Enigmie2? Jeśli tak, to powinien. Nawet AB IPBox 9900HD+ tak
    > potrafi. Potrafi nawet nagrywać jednocześnie z obu głowic i mimo to
    > można dalej oglądać z którejkolwiek z nich.

    Pod warunkiem oczywiście, że chcesz oglądac program z tych samych
    transponderów, z których jest nagrywanie.
    I nie tylko nagrywanie - tuner potrafi jeden program nagrywać, jeden
    wyświetlać na telewizorze a jeden na przykład "pchać" do sieci lokalnej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 100. Data: 2012-06-07 22:12:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:jqqocm$vf6$...@p...pl...

    > Może też być semi-twin, tzn. nagrywasz i oglądasz z tej samej głowicy

    Zgadza się, nawet miałem kiedyś takiego.
    Ferdek DF-9000.