  • 1. Data: 2012-03-03 20:38:48
    Temat: TVP Cyfrowa & TVN24 \ Dyscovery
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    jak wiadomo już za rok zmieni się sposób nadawania sygnału telewizyjnego
    z analogowego na cyfrowy, i mam ty pynanie, czy w takim multipleksie
    będtakie programy jak TVN24 , TVN TURBO ,TVN METEO lub seria kanałów
    tematycznych, np. Dyscovery lub Sportowe ??, przez co można będzie
    pożegnać się z kablówką, u mnie Vectra, za info, Dzięki.

  • 2. Data: 2012-03-03 21:08:44
    Temat: Re: TVP Cyfrowa & TVN24 \ Dyscovery
    Od: K <...@...c>

    W dniu 03-03-2012 21:38, Gupik pisze:
> [...]
    > tematycznych, np. Dyscovery lub Sportowe ??, przez co można będzie
    > pożegnać się z kablówką, u mnie Vectra, za info, Dzięki.

    i hbo, canal+ i espn america ;]
    na ta chwile bedzie to co juz jest, moze kiedys bedzie cos jeszcze na +
    albo zamiast czegos co jest teraz, ale na jakas rewelacje bym nie liczyl.

  • 3. Data: 2012-03-03 22:02:52
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-03 21:38, Gupik pisze:
> [...]
    > tematycznych, np. Dyscovery lub Sportowe ??, przez co można będzie
    > pożegnać się z kablówką, u mnie Vectra, za info, Dzięki.

    a miało być?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 4. Data: 2012-03-03 22:10:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jitvgp$ah9$...@n...news.atman.pl...
> [...]
    > będtakie programy jak TVN24 , TVN TURBO ,TVN METEO lub seria kanałów
    > tematycznych, np. Dyscovery lub Sportowe ??,

    Za rok na pewno nie.
    Może kiedyś, jak będzie więcej wolnych częstotliwości i wejdzie płatne i
    kodowane dvb-t.

  • 5. Data: 2012-03-04 14:13:36
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-03-03 21:38, Gupik pisze:
    > jak wiadomo już za rok zmieni się sposób nadawania sygnału telewizyjnego
    > z analogowego na cyfrowy,

    sygnał cyfrowy nadawany jest już od jakiegoś czasu a informacje
    znajdziesz tu co w co drugim wątku

    j.w.

    http://lmgtfy.com/?q=cyfrowa+telewizja+w+polsce+prog
    ramy