  • 1. Data: 2012-02-26 21:52:51
    Temat: Tuner SAT w pendrive ?
    Od: "VSS" <s...@v...pl>

    Witam !

    Mam potrzebę oglądania programów typu FTA w noteboku. Czy istnieja tunery
    sat w formie pendrive albo jakies karty pcmcia ? Na pazzegro nic nie ma :(

    --
    VSS

  • 2. Data: 2012-02-27 06:11:49
    Temat: Re: Tuner SAT w pendrive ?
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-02-26 22:52, VSS pisze:
    > Witam !
    >
    > Mam potrzebę oglądania programów typu FTA w noteboku. Czy istnieja
    > tunery sat w formie pendrive albo jakies karty pcmcia ? Na pazzegro nic
    > nie ma :(

    w postaci pendraka nie spotkałem, ale na usb jak najbardziej.
    np. TechniSat SkyStar USB 2

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 3. Data: 2012-02-27 06:52:34
    Od: "VSS" <s...@v...pl>

    W wiadomości:4f4b1e38$...@n...home.net.pl,
    pawell32 <p...@n...pl> nastukał:

    > w postaci pendraka nie spotkałem, ale na usb jak najbardziej.
    > np. TechniSat SkyStar USB 2

    tnx za nadanie kierunku.

    --
    VSS

  • 4. Data: 2012-02-27 07:49:07
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > w postaci pendraka nie spotkałem, ale na usb jak najbardziej.
    > np. TechniSat SkyStar USB 2

    właśnie przeglądam ofertę Selgrosa. 49,08 za tuner Overmax na USB wielkości
    pena
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2012-02-27 09:47:55
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-02-27 08:49, glang pisze:
    > właśnie przeglądam ofertę Selgrosa. 49,08 za tuner Overmax na USB
    > wielkości pena

    gdzie to widziałeś?
    przeglądałem to co przyszło, ale nie widziałem

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 6. Data: 2012-02-27 10:48:13
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 27/02/2012 09:47, pawell32 wrote:

    > gdzie to widziałeś?
    > przeglądałem to co przyszło, ale nie widziałem

    Kolega pomylil z DVB-T
    http://gazetki.selgros.com.pl/!flash/katalog/karta.p
    hp?productid=340481&idhosta=3459

  • 7. Data: 2012-02-27 11:53:25
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 27/02/2012 10:48, Cezar wrote:

    > Kolega pomylil z DVB-T
    > http://gazetki.selgros.com.pl/!flash/katalog/karta.p
    hp?productid=340481&idhosta=3459

    widze ze Conrad takie cos sprzedaje:
    http://www.ebay.co.uk/itm/PCTV-DVB-S2-STICK-460E-TV-
    RECEIVER-HDTV-SAT-TUNER-USB-2-0-DONGLE-REMOTE-CONTRO
    L-/170762379303?pt=UK_Computing_Computer_Components_
    Graphics_Video_TV_Cards_TW&hash=item27c23b2027

    mala uwaga: Wymaga zewnetrznego zasilacza ze wzglegu na koniecznosc
    zasilania LNB. Pisza takze ze zasilacz moze nie byc potrzebny jesli w
    instalacji SAT jest multiswitch

    c.

  • 8. Data: 2012-02-27 16:07:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > właśnie przeglądam ofertę Selgrosa. 49,08 za tuner Overmax na USB
    > wielkości pena

    Satelitarny?

  • 9. Data: 2012-02-27 20:44:41
    Od: "VSS" <s...@v...pl>

    W wiadomości:jifqrm$ec4$...@i...gazeta.pl,
    Cezar <c...@B...pl> nastukał:

    > mala uwaga: Wymaga zewnetrznego zasilacza ze wzglegu na koniecznosc
    > zasilania LNB. Pisza takze ze zasilacz moze nie byc potrzebny jesli w
    > instalacji SAT jest multiswitch

    mi zasilanie LNB niepotrzebne więc to jest to co mi potrzeba. dziekuję !!!

    --
    VSS

  • 10. Data: 2012-02-27 21:47:38
    Od: "glang" <g...@o...pl>