  • 1. Data: 2012-03-03 09:07:42
    Temat: n zmiana numeracji kanałów
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    jak już niektórzy zauważyli n zmienia kanały :-)
    super zmiana, nawet polsat przebili.
    jak mi pani odpowiedziała :
    " robiliśmy badania na oglądalność i na początku są kanały
    najczęściej oglądane "

    cóż, pozostaje im współczuć.
    do widzenia. szkoda tylko, że to nie można podciągnąć pod zmiane
    oferty...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 2. Data: 2012-03-03 09:33:46
    Temat: Re: n zmiana numeracji kanałów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > najczęściej oglądane "
    >
    > cóż, pozostaje im współczuć.
    > do widzenia. szkoda tylko, że to nie można podciągnąć pod zmiane

    No co Ty, przecież lista kanałów ustalana przez operatora to podobno taki
    ogromny plus......
    Że aż dyskwalifikujący uniwersalny sprzęt, który pozwala robić swoje
    listy....

  • 3. Data: 2012-03-03 09:37:43
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-03-03 10:33, Cavallino pisze:

    > No co Ty, przecież lista kanałów ustalana przez operatora to podobno
    > taki ogromny plus......
    > Że aż dyskwalifikujący uniwersalny sprzęt, który pozwala robić swoje
    > listy....

    nigdy nie napisałem, że to ogromny plus, ale jak była w miarę
    normalna to nie trzeba było myśleć o zmianie.
    własny sprzęt sporo kosztuje co jest sporym minusem.
    niestety mnie to czeka.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 11.4 - power of linux

  • 4. Data: 2012-03-03 11:11:18
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > najczęściej oglądane "
    >
    > cóż, pozostaje im współczuć.
    > do widzenia. szkoda tylko, że to nie można podciągnąć pod zmiane

    moze sie to dla nich zle skonczyc jak ludzie zaczna rezygnowac bo
    przyzwyczaili sie do TVP1 na 1 i pojda do Cyfry+ albo co gorsza przejdą na
    DVB-T... Posuniecie dziwne, bedzie wiele protestow, juz internet sie od nich
    gotuje, podejrzewam ze szybko to zmienią pod wpływem protestów albo ludzie
    ich zmienią rezygnując z n-ki...

  • 5. Data: 2012-03-03 13:18:21
    Temat: Re: n zmiana numeracji kanałów {OT}
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

> [...]
    > od nich gotuje, podejrzewam ze szybko to zmienią pod wpływem protestów
    > albo ludzie ich zmienią rezygnując z n-ki...
    w mojej okolicy przynajmniej 3 wiekowych sąsiadów ma kablówke/sat-kę bo
    zwyczajnie nie chciało im się zlecać "budowy" systemu anten aby mieć
    dobry obraz na wszystkich dostępnych kanałach. Gdy im minie okres
    cyrografu - zrezygnują z upc i C+. Jak to się ma od ostatnich podwyżek?
    Ci z kablówek/ tvSAT żyją w innym świecie? zobaczymy za pół roku. Z
    internetem jest podobnie. w GSM jest coraz tańszy, wręcz darmowy w
    Aero2. Niemniej jednak bez 5 dych internetu w kablu nie uświadczysz!
    Ta sama historia. zanim "się kapną" będzie za późno. zostaną tylko Ci
    którzy maniakalnie muszą ściągać filmy/gry
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-03-03 13:51:39
    Od: "AnToni" <j...@m...pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości :

    > Ci z kablówek/ tvSAT żyją w innym świecie? zobaczymy za pół roku. Z
    > internetem jest podobnie. w GSM jest coraz tańszy, wręcz darmowy w Aero2.
    > Niemniej jednak bez 5 dych internetu w kablu nie uświadczysz!

    5dych za internet? o jakiej prędkości piszesz?

    Pozd. AnToni

  • 7. Data: 2012-03-03 17:53:35
    Od: "RoHs" <b...@b...acta>

    Użytkownik "pawell32" napisał w wiadomości grup

    jak już niektórzy zauważyli n zmienia kanały :-)
    super zmiana, nawet polsat przebili.
    jak mi pani odpowiedziała :
    " robiliśmy badania na oglądalność i na początku są kanały
    najczęściej oglądane "

    Co za pierdolony tępy chuj to wymyślił ??? to jest kurwa skandal! powinni
    najpierw dac na poczatku czyli na kanale 2946 polonie jeden a potem co 217
    kanalow odstepu programy w kolejnosci alfabetycznej!!!
    no kurwa nie wierze!!! skurwysyny walteropodobne

  • 8. Data: 2012-03-20 19:53:13
    Od: beniaminekk <d...@g...com>

    nie wiem dla mnie to nie problem, od początku mam zdefiniowane ulubione i nawet nie
    zauważyłem że cokolwiek pozmieniano- polecam wystarczy kwadrans przed telewizorem
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://tech.money.pl/