  • 1. Data: 2014-01-07 23:38:57
    Temat: nawet udany filmik..
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    31670,Jesli_mialbys_obejrzec_dzis_jeden_filmik__niec
    h_to.html#BoxSlotIIMT

  • 2. Data: 2014-01-08 08:44:42
    Temat: Re: nawet udany filmik..
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 7 Jan 2014 23:38:57 +0100, yapann

    31670,Jesli_mialbys_obejrzec_dzis_jeden_filmik__niec
    h_to.html#BoxSlotIIMT

    Po co przez tabletoid, nie lepiej do źródła?
    http://www.youtube.com/watch?v=bvLaTupw-hk

    Filmik genialny, jeśli można tak rzec.

    --
    Pozdor Myjk

  • 3. Data: 2014-01-08 09:29:43
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-01-08 08:44, Myjk pisze:
> [...]
    31670,Jesli_mialbys_obejrzec_dzis_jeden_filmik__niec
    h_to.html#BoxSlotIIMT

    > Po co przez tabletoid, nie lepiej do źródła?

    Szkoda tylko, że do wielu nie dotrze. Bo przecież oni jeżdżą "szybko _i_
    bezpieczenie".

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 4. Data: 2014-01-08 10:14:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 08 Jan 2014 09:29:43 +0100, Marcin "Kenickie" Mydlak

    > Szkoda tylko, że do wielu nie dotrze.
    > Bo przecież oni jeżdżą "szybko _i_ bezpieczenie".

    Czasem nie trzeba jechać szybko, wystaczy jak dwóch się spotka co zrobi
    "mistake", albo jeden zrobi głupotę a drugi nie pomyśli szerzej i wpadnie
    na minę. Ja np. w grudniu ur. przetestowałem w ten sposób jak to FR na
    skrzyżowaniu poprawiają bezpieczeństwo. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2014-01-08 15:06:08
    Od: krak <k...@o...pl>

    W dniu 2014-01-07 23:38, yapann pisze:
    31670,Jesli_mialbys_obejrzec_dzis_jeden_filmik__niec
    h_to.html#BoxSlotIIMT

    świetne

  • 6. Data: 2014-01-08 15:50:52
    Od: cumulonimbus <y...@b...upa>

    W dniu 2014-01-08 10:14, Myjk pisze:
    > a np. w grudniu ur. przetestowałem w ten sposób jak to FR na
    > skrzyżowaniu poprawiają bezpieczeństwo. :P

    Coś więcej?

    --

    signature

  • 7. Data: 2014-01-08 15:58:54
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Szkoda tylko, że do wielu nie dotrze. Bo przecież oni jeżdżą "szybko
    > _i_ bezpieczenie".

    Wiesz jak to jest w życiu. Dzieciakowi mówisz np. nie dotykaj bo się
    oparzysz? Ale jak nie będziesz patrzył, to i tak dotknie. Bez dotniecie
    się nie nauczy.

    Z jazdą samochodem jest bardzo podobnie. Nic tak nie uczy pokory jak
    jakieś zdarzenie które testuje zwieracze. I farta mają ci co tylko na
    zwieraczach kończą. Oni takich filmików nie muszą oglądać.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 8. Data: 2014-01-08 16:41:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jan 2014, Myjk wrote:

    > Ja np. w grudniu ur. przetestowałem w ten sposób jak to FR na
    > skrzyżowaniu poprawiają bezpieczeństwo. :P

    Ktoś przed Tobą ochronił Cię od zbyt szybkiego wpadnięcia
    *pod radar*? ;) (nie mylić z wpadnięciem w ogóle :))

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2014-01-09 08:20:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 08 Jan 2014 15:50:52 +0100, cumulonimbus

    > Coś więcej?

    Ostrobramska x Fieldorfa w DC. Człowiek chciał bardzo być zgodny z
    przepisami i nie przejechać na żółtym by nie dostać przypadkiem fotki z
    radaru strzelającego wjazd na czerwonym.

    Mnie z kolei "nie chciało" się zatrzymywać na żółtym (czyt. zgapiłem się
    chwilę i byłem w takim miejscu, że ni w pindę ni w oko). Dostaliśmy więc
    fotkę wspólnie zatrzymując się na pasach dla pieszych.

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2014-01-09 08:32:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 8 Jan 2014 16:41:58 +0100, Gotfryd Smolik news

    > Ktoś przed Tobą ochronił Cię od zbyt szybkiego wpadnięcia
    > *pod radar*? ;) (nie mylić z wpadnięciem w ogóle :))

    Nie było szybko. Za to było to na skrzyżowaniu.

    --
    Pozdor Myjk