  • 1. Data: 2014-01-07 17:29:40
    Temat: Wymiana rozrządu Skoda Fabia
    Od: "Marek" <e...@o...pl>

    Posiadam Skodę Fabię 1.2 HTP rocznik 2003
    Mam zapytanie, kiedy należy wymienić łańcuszek rozrządu.
    Nigdzie nie mogę takiej informacju uzyskać. Samochody na rozrządzie paskowym
    mają dokładnie podany termin wymiany paska. Natomiast przy rozrządach na
    łańcuchu takiej inormacji nie ma i to nie tylko dotyczy Skody Fabii. Swoją
    drogą to jest skandal.

  • 2. Data: 2014-01-07 18:12:35
    Temat: Re: Wymiana rozrządu Skoda Fabia
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    bo łańcucha rozrządu się nie zmienia *)

    *) przez okres gwarancyjny / 100kkm a później producent ma to w dupie

  • 3. Data: 2014-01-07 18:13:28
    Od: krak <k...@o...pl>

    W dniu 2014-01-07 17:29, Marek pisze:
> [...]
    > rozrządach na łańcuchu takiej inormacji nie ma i to nie tylko dotyczy
    > Skody Fabii. Swoją drogą to jest skandal.

    bo łańcuch wymienia się kiedy dzwoni

  • 4. Data: 2014-01-07 20:21:52
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marek" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Posiadam Skodę Fabię 1.2 HTP rocznik 2003
    > Mam zapytanie, kiedy należy wymienić łańcuszek rozrządu.
    > Nigdzie nie mogę takiej informacju uzyskać.

    Skoro nie ma napisane to się go nie wymienia. :-)

  • 5. Data: 2014-01-07 23:51:56
    Od: "Marek" <e...@o...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Skoro nie ma napisane to się go nie wymienia. :-)

    Skoro nie jest napisane, to równie dobrze może oznaczać, że wymienia się go
    po 100,120 czy 150 tyś km.

  • 6. Data: 2014-01-08 08:16:33
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Skoro nie jest napisane, to równie dobrze może oznaczać, że wymienia się go
    > po 100,120 czy 150 tyś km.

    Wymienia się, kiedy się rozciągnie i zaczyna dzwonić o pokrywę.
    Może to być po 100, 120 czy 150 tyś km. A może być też i później.

    J.

  • 7. Data: 2014-01-08 09:25:47
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Skoro nie jest napisane, to równie dobrze może oznaczać, że wymienia się
    > go po 100,120 czy 150 tyś km.
    Albo wcale kropka.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 8. Data: 2014-01-08 11:09:13
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > rozrządach na łańcuchu takiej inormacji nie ma i to nie tylko dotyczy
    > Skody Fabii. Swoją drogą to jest skandal.
    Jak najszybciej. W tych genialnych motorkach łańcuch to jedno, ale
    kółka na którym się kręci - po 50tys km potrafią być objechane na
    okrągło, prawie nie ma zębów...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 9. Data: 2014-01-08 12:00:07
    Od: Jaroslaw Postawa <d...@a...pl>

    W dniu 2014-01-08 11:09, BartekK pisze:
    > Jak najszybciej.
    I to z całym rozrządem. One miały wadę konstrukcyjną i prędzej czy
    później łańcuch Ci przeskoczy. Upewnij się tylko, że założą Ci nowy model.