  • 1. Data: 2010-04-22 18:01:48
    Temat: Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Stereotypy.

    Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

    W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

    W podlaskim ponoc BSK

    a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2010-04-22 18:05:37
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W podlaskim ponoc BSK
    > a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

    W podlaskim nienawidzi się wszyskiego z B na początku, ot taka mentalnośc :D

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-04-22 18:10:56
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiadomości news:hqprtc$4co$1@news.onet.pl...
    >
    > W podlaskim nienawidzi się wszyskiego z B na początku, ot taka mentalnośc

    No to tego juz nie rozumiem, siebie sami nawzajem nie lubia ;P Inna
    sprawa ze podlaskie poi reformie to sie mocno rozroslo.

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2010-04-22 18:22:00
    Od: Perełka <p...@b...pl>

    najgorsi kierowcy z Wielkopolskiego to PNT, PN, PZ
    dziady

  • 5. Data: 2010-04-22 18:40:32
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

    no patrz a ja z mazowieckiego jestem i do tk i tkn nic nie mam, do es tym
    bardziej bo nie widuje w wwie.

    co to za durne uprzedzenia.

  • 6. Data: 2010-04-22 18:51:49
    Od: marjan <k...@g...com>

    Adam Szewczak pisze:
> [...]
    >
    > W podlaskim ponoc BSK
    >
    > a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

    RP nie lubi RZ ;>

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 7. Data: 2010-04-22 19:03:25
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

> [...]

    > W podlaskim ponoc BSK
    >
    > a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

    Co prawda nie było pytania o Kraków ale i tak odpowiem :)
    My, tu, w Krakowie to lubimy wszystkich.
    Czasem mniej lub bardziej, ale wszystkich.

    Szymon

  • 8. Data: 2010-04-22 19:22:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    Adam Szewczak wrote:

    > Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

    Za to w Warszawie pewnie połowa tego, co nie ma W na początku jeździ jak
    naćpana. Najczęściej z prędkością 50-60 km/h po lewym pasie albo też
    wykonuje jakieś narkotyczne manewry.

    --
    cokolwiek

  • 9. Data: 2010-04-22 19:23:01
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Stereotypy.

    Są głupie.

    > Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.

    Poważnie? Wskażesz jakiś raport, sondaż? I naprawdę wszystko? Wódka, wino,
    wiertarki, wiśnie, wanny i cała innych rzeczy jest nielubiana w Polsce?
    Jakoś nie wierzę.

    > W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES

    To jakaś odgórna decyzja? Bo mnie nikt o tym nie informował...
    Jak zobaczę takie tablice to ma we mnie nienawiść wzbierać, czy mam inaczej
    reagować?

    Mam dobrego kumpla, który jeździ samochodem z tablicą ES. Jeden z lepszych
    kierowców jakich znam. Warszawiak z urodzenia. Jak to się ma do Twojego
    pitolenia?

    > W podlaskim ponoc BSK
    >
    > a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

    Tak samo. Są idioci, którzy wierzą w stereotypy i idioci, którzy nie
    potrafią zachować się w ruchu drogowym.

    Pozdrawiam
    Czabu

    P.S. Nuda Cię dopadła? Liczysz na flame'a?

  • 10. Data: 2010-04-22 19:36:03
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 22 Apr 2010 19:23:01 +0200, Czabu na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Mam dobrego kumpla, który jeździ samochodem z tablicą ES. Jeden
    > z lepszych kierowców jakich znam. Warszawiak z urodzenia. Jak to
    > się ma do Twojego pitolenia?

    Wyjątek ? A jak to było z wyjątkami ... ?

    Ja osobiście mam alergię na ELW i ETM - jak widzę samochód z taką
    rejestracją bo włącza mi się zasada podwójnie ograniczonego zaufania :)