  • 11. Data: 2010-04-22 19:40:11
    Temat: Re: Tablice rej. czyli kto kogo z jakiego woj. nielubi
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Szymon Machel pisze:

    > Co prawda nie było pytania o Kraków ale i tak odpowiem :)
    > My, tu, w Krakowie to lubimy wszystkich.
    > Czasem mniej lub bardziej, ale wszystkich.

    A jak oni was nie lubią, to wy ich tak bardzo lubicie, aż was polubią. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2010-04-22 19:48:13
    Od: "Virtuozik" <p...@a...wstopce.pl>

    Użytkownik "Perełka" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > najgorsi kierowcy z Wielkopolskiego to PNT, PN, PZ
    > dziady

    Jestem z Poznania, co do PZ to zgadzam sie calkowicie! zawsze jak jedzie
    jakis osiol, nagminnie nie wlacza kierunkowskazow, albo wykonuje jakies
    podejrzane manewry... dziwnym trafem ma rejestracje zaczynajaca sie na PZ

    Pozdr.
    Virtuozik

  • 13. Data: 2010-04-22 20:11:53
    Od: "macko" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Szymon Machel" <s...@O...pl> napisał w wiadomości

    > Co prawda nie było pytania o Kraków ale i tak odpowiem :)
    > My, tu, w Krakowie to lubimy wszystkich.
    > Czasem mniej lub bardziej, ale wszystkich.
    > Szymon
    ----

    Nie przesadzaj, że wszystkich. W Krakowie uważam na auta z rej. KPR i KMI
    jakoś źle mi się kojarzą....
    KWI, KBR, KCH, KNT to całkiem mili kierowcy.
    A zresztą jakie to ma znaczenie jak i tak wszystko zaczyna się od PO i WW
    (leasing)

    pzdr. macko
    Opel Astra X17DTL 96r (i diesel i kombi)

  • 14. Data: 2010-04-22 20:14:02
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Stereotypy.
    >
    > Bo ogolnie wszystko co ma na poczatku W jest nielubiane w calej PL.
    >
    > W mazowieckim nie znosi sie TK, TKN, ES
    >
    > W podlaskim ponoc BSK
    >
    > a z ciekawosci jak to wygnala np na dolnym slasku ? zachodniopomorskim ?

    Coż, ja nie wierzyłem w takie rzeczy, ale pojeździłem trochę po Małopolsce -
    i stwierdziłem że rzeczywiście są dwa miejsca "szczególne". Tarnów i
    Limanowa. Nie wiem, gdzie oni się uczą jeździć, ale z pewnością robią to
    bardzo źle. Standardem jest jazda jednokierunkową pod prąd, skręcanie na
    jednokierunkowej w lewo z prawego pasa, o idiotach parkujących na wyjeździe
    z parkingu (blokujących przynajmniej sześćdziesąt innych samochodów) nie
    wspominam.
    Zatem - wystrzegajcie się KT i KLI.

    --
    Yogi(n)

  • 15. Data: 2010-04-22 21:00:46
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Zatem - wystrzegajcie się KT i KLI.

    Dokladnie tak - wg mnie najgorzej w maloposce jezdza KLI i KNS.........

  • 16. Data: 2010-04-22 21:18:17
    Od: "Szymon Machel" <s...@O...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Stereotypy.

    Nie lubię, nie lubię.
    Dlaczego kogoś podnieca antagonizowanie, szukanie lepszych, gorszych,
    piętnowanie, wytykanie.
    Q.rna jego ... i kawałek szkła. Szukaj tego co łączy nie tego co dzieli.
    Nie każdy jest Einstainem, Ty też nie.
    Make peace not war.
    Amen

    Szymon

  • 17. Data: 2010-04-22 21:52:15
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    marjan pisze:
    > RP nie lubi RZ ;>

    A z kolei RZ nie ma żadnych kompleksów ;>

    --
    PSYLO

  • 18. Data: 2010-04-22 22:02:49
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2010-04-22 18:51, marjan pisze:

    > RP nie lubi RZ ;>

    RST nie lubią RNI.
    Komentarz czytelnika ze strony internetowej jednej z lokalnych gazet:
    "Nie obrażając wszystkich o tablicach RNI bo są i porządni kierowcy. Ale
    przygniata ich masa ludzi jeżdżących bez wyobraźni i bezmyślnie. Powodem
    chyba jest to, że przez Nisko jest tylko prosta droga .Jak zaczynają się
    krzyżówki i duży ruch zaczyna się problem"

    We Wrocławiu oprócz wymienionych DKL, DBL nie najlepszą opinię mają
    także DB, DOA i DWR.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 19. Data: 2010-04-22 22:09:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    PSYLO pisze:

    > A z kolei RZ nie ma żadnych kompleksów ;>

    Nie przeszkadza im obiegowa nazwa miasta? :>

  • 20. Data: 2010-04-22 22:09:44
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    He, he. Lubicie, tak jak górale ceprów, a zwłaszcza ich dutki ;-)
    Jacek