  • 1. Data: 2010-07-27 17:32:03
    Temat: Tabliczki znamionowe
    Od: " Walter" <w...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Szukam czegoś do wykorzystania jako tabliczka znamionowa. Myślałem o
    etykietach samoprzylepnych - szukam na Alledrogo ale tam tylko papierowe.
    Poszukuję firmy która wydrukuje na etykietach samoprzylepnych metalizowanych
    powiedzmy 100szt.
    Czy ktoś tego używa a może są jakieś inne metody?
    Aha, będzie to przyklejane do obudowy aluminiowej

    Pzdr
    Walter

  • 2. Data: 2010-07-27 17:38:01
    Temat: Re: Tabliczki znamionowe
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-27 19:32, Walter pisze:
> [...]
    > Poszukuję firmy która wydrukuje na etykietach samoprzylepnych metalizowanych
    A wujka Googla pytałeś?
    na przykład tak:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=etykiety+foliowe
    +samoprzylepne

    MD

  • 3. Data: 2010-07-27 17:58:07
    Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.removeX>

    Walter napisal(a):

> [...]
    >powiedzmy 100szt.
    >Czy ktoś tego używa a może są jakieś inne metody?
    > Aha, będzie to przyklejane do obudowy aluminiowej

    Spojrz na drukarki Brothera do etykiet.

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

  • 4. Data: 2010-07-27 18:33:24
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-27 19:58, Marcin E. Hamerla wrote:
    > Spojrz na drukarki Brothera do etykiet.

    Mam taką termiczną. Nie polecam. Co prawda wygląda ładnie po wydruku ale
    po 2 latach wyglada już znacznie mniej fajnie nawet jesli nie jest
    meczona mechanicznie. Mam na mysli te metalizowane - nadruk nie
    wytrzymuje próby czasu. Papierowe trzymają wyraźnie dłużej.

    Zebra chyba wytrzymuje dłużej (termiczna).

  • 5. Data: 2010-07-27 19:24:18
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Też nie polecam, drogie i na dodatek często się odklejają.

    Za to mam w sąsiedztwie zakład pieczątkarski z laserem. Kupiłem laminat
    do grawerowania i za symboliczne pieniądze dostaję śliczne tabliczki
    znamionowe. Polecam taką metodę.

    Irek.N.

  • 6. Data: 2010-07-27 21:44:08
    Od: "Konrad" <r...@w...pl>

    > Za to mam w sąsiedztwie zakład pieczątkarski z laserem. Kupiłem laminat
    > do grawerowania i za symboliczne pieniądze dostaję śliczne tabliczki
    > znamionowe. Polecam taką metodę.

    A czemu nie wygrawerowac na specjalnnym laminacie i go przykleć ? Wytrzma
    najdłuzej ... Jak by co to daj znać, pomogę . :-)

  • 7. Data: 2010-07-27 21:48:46
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 27/07/2010 18:32, Walter wrote:
> [...]
    > powiedzmy 100szt.
    > Czy ktoś tego używa a może są jakieś inne metody?
    > Aha, będzie to przyklejane do obudowy aluminiowej

    W RS (albo Farnell) kupilem nalepki 'aluminizowane' do drukarki
    laserowej. Tabliczki znamionowe wychodza super. Nr seryjny mozna pisac
    dlugopisem - dlugopis zostawia atrament oraz ladne zaglebienie. Po 3-4
    latach tabliczki wygladaja jak nowe.

    --
    Jerry1111

  • 8. Data: 2010-07-28 07:01:42
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 27 Lip, 23:48, Jerry1111
    <j...@w...pl.pl.wp> wrote:

> [...]
    > laserowej. Tabliczki znamionowe wychodza super. Nr seryjny mozna pisac
    > dlugopisem - dlugopis zostawia atrament oraz ladne zaglebienie. Po 3-4

    I laserówka nie ma problemu z drukiem na metalizowanej powierzchni?

    J.

  • 9. Data: 2010-07-28 08:09:04
    Od: " Walter" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Dziękuję wszystkim za pomoc, pójdę na razie w kierunku nalepek "aluminizowanych"

    Co do innych, które koledzy polecali
    Kolega Mario dzięki za foliowe - szukałem metalizowane
    Co do grawerowania - słyszałem o laminacie grawerskim ale z tego co pamiętam
    cena z robotą była dość wysoka coś mi chodzi po głowie że plus minus 1 zeta za
    cm^2, a ja szukam czegoś taniego

    Pozdrawiam
    Walter

  • 10. Data: 2010-07-28 09:56:37
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 28.07.2010 10:09, schrieb Walter:
> [...]
    > cena z robotą była dość wysoka coś mi chodzi po głowie że plus minus 1 zeta za

    Ja robię też na metalizowanych foliach laserem i wychodzi bardzo ładnie.
    Tylko trzeba uważać przy wydruku i na laserze ustawić wysoką
    temperaturę, bo inaczej się rozmywa. Jak drukarka tego nie ma, to
    ewentualnie żelazkiem potraktować. W każdym razie mój HP ma taką możliwość.

    Waldek