  • 1. Data: 2010-03-25 20:46:23
    Temat: Taki model przycisku
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    Witam,

    mam pytanie - kto mógłby mi powiedzieć, jaki to typ przycisku, kto to
    produkował i czy jest jeszcze w produkcji - przycisk z podświetleniem,
    ich rządek widoczny jest na tym zdjęciu po prawej stronie:

    http://picasaweb.google.pl/sq3llx/Odra1305#527940415
    8878070258

  • 2. Data: 2010-03-25 21:03:57
    Temat: Re: Taki model przycisku
    Od: "henry1" <henry1(spam)@icpnet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <S...@T...MUCH.SPAM.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > produkował i czy jest jeszcze w produkcji - przycisk z podświetleniem, ich
    > rządek widoczny jest na tym zdjęciu po prawej stronie:

    Witam !

    ISOSTAT, pierwszy segment pod klawiszem służył do mocowania oprawki z
    żarówką.

  • 3. Data: 2010-03-25 21:14:15
    Od: "kk" <...@...pl>

    > http://picasaweb.google.pl/sq3llx/Odra1305#527940415
    8878070258

    Galeria ciekawa ... ale mam pytanie :
    Ile kosztuje utylizacja takiego zestawu ?

  • 4. Data: 2010-03-25 21:42:54
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

    Niezłe...

  • 5. Data: 2010-03-25 21:42:57
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    kk pisze:
    8878070258

    > Galeria ciekawa ... ale mam pytanie :
    > Ile kosztuje utylizacja takiego zestawu ?

    Jeszcze kilkanaście lat temu były ogłoszenia firm gotowych odkupić tego
    typu stare sprzęty, żeby odzyskać z nich złoto, którego ponoć jest tam
    dużo (fakt, że łączówki nie korodują po tylu latach).

  • 6. Data: 2010-03-25 21:45:24
    Od: "Bodzio SE" <b...@v...pl>

    [ciach]
    > Jeszcze kilkanaście lat temu były ogłoszenia firm gotowych odkupić tego
    > typu stare sprzęty, żeby odzyskać z nich złoto, którego ponoć jest tam
    > dużo (fakt, że łączówki nie korodują po tylu latach).

    hehehe..kiedyś z tranzystorów odzyskiwałem złoto :)

  • 7. Data: 2010-03-26 22:32:07
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Pamiętam, miałem praktyki w Łódzkim ZETO kiedy jeszcze mieli takie coś.
    To jest panie dzieju PRAWDZIWY procesor, a nie to współczesne badziewie, co
    to bez mikroskopu nawet nie obejrzysz... :)