  • 1. Data: 2009-04-26 20:32:17
    Temat: Taki może być mobilny internet i to w prepaid..
    Od: X <r...@o...pl>

    http://www.life.com.ua/index.php?area=lifebox&lng=en
    &page=15-33
    Pakiety internetowe w prepaid glosowym : 100,350, 1000 MB. Do tego
    taryfikacja pakietów co 10kB.

    Szok. W Polsce internet mobilny jest zacofany. Orange jest prestiżowe i
    nie rozumie co to znaczy internet na jednej karcie SIM z
    rozmowami,smsami itd. Era wprowadza darmowe 5MB internetu w TakTaku,
    przy czym nie można go aktywować (problem techniczny). Simplus i Heyah
    mają 2gr/100kB internetu i uważają to za super ofertę. Internet stoi w
    miejscu, czytaj w Polsce;)

  • 2. Data: 2009-04-26 21:54:45
    Temat: Re: Taki może być mobilny internet i to w prepaid..
    Od: i...@g...com

    On 26 Kwi, 22:32, X <r...@o...pl> wrote:
    > http://www.life.com.ua/index.php?area=lifebox&lng=en
    &page=15-33
    > Szok. W Polsce internet mobilny jest zacofany.

    HE HE, warto wspomnieć, że każdy operator działający na Ukrainie ma
    pięknie rozbudowaną w języku angielskim stronę opisującą wszystkie
    usługi razem z kodami itp. To jest coś, czego w Polsce jak i na
    zachodzie chyba nigdy się nie doczekamy :-)

  • 3. Data: 2009-04-27 05:36:55
    Od: "Jeremiasz" <a...@w...pl>

> [...]
    > aktywować (problem techniczny). Simplus i Heyah mają 2gr/100kB internetu i
    > uważają to za super ofertę. Internet stoi w miejscu, czytaj w Polsce;)

    Gdyby Play miał lepsze pokrycie i dłuższe okresy ważności kont, to byłby
    idałem (30zł = 2GB, 50zł=4GB, starter 19zł=1GB)

    JA

  • 4. Data: 2009-04-28 11:30:04
    Od: "HAL" <i7i@@onet.pl>

    Użytkownik "X" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aktywować (problem techniczny). Simplus i Heyah mają 2gr/100kB internetu i
    > uważają to za super ofertę. Internet stoi w miejscu, czytaj w Polsce;)

    hm ,.........coś tu nie rozumiem :-((

    Monthly fee for:

    a.. Internet-1000 - UAH 90 ~~ 37 zł - 1 GB
    b.. Internet-350 - UAH 60 ~~ 25 zł - 350 MB
    c.. Internet-100 - UAH 30 ~~ 12 zł - 100 MB
    ???

    gdzieu nas w PLAY mas z 1 GB=19 zł
    2 GB=30 zł czyli 1 GB za
    15.00
    4 GB=50 zł czyli 1 GB za
    12.50

  • 5. Data: 2009-04-28 12:49:28
    Od: s...@m...com

> [...]
    > przy czym nie można go aktywować (problem techniczny). Simplus i Heyah
    > mają 2gr/100kB internetu i uważają to za super ofertę. Internet stoi w

    W mieście jeszcze można poszukać hotspota, ale na zadupiu lub jak jedziemy
    samochodem czy pociągiem, to tylko GPRS w którejś z "trójki" tak naprawdę
    pozostaje...
    Bez umowy to niestety najtaniej bodaj ma heyah 20gr za 1MB.

    O cenach GPRS w roamingu nie warto nawet wspominać...

  • 6. Data: 2009-04-28 18:13:31
    Od: X <r...@o...pl>

    Użytkownik HAL napisał:
> [...]
    >
    > a.. Internet-1000 - UAH 90 ~~ 37 zł - 1 GB
    > b.. Internet-350 - UAH 60 ~~ 25 zł - 350 MB
    > c.. Internet-100 - UAH 30 ~~ 12 zł - 100 MB

    Wszystko się zgadza, tylko Play ma tylko zasięg w większych skupiskach
    ludzkich:)))) a sieć LIFE na Ukrainie w ponad 90% powierzchni kraju. A
    to 2. po Rosji kraj w Europie pod wzgledem powierzchni. Ludzi ponad
    60mln a penetracja rynku komórkowego chyba ponad 125%... To w takim
    razie poproszę o jeszcze tańsze pakiety internetowe u wielkiej trójki,
    skoro Play ma taki tani internet na kartę... Problem Play i W3 to taki
    iż ten duży internet nie jest oferowany na jednej karcie SIM z
    pozostałymi usługami (abonamentem lub prepaidem głosowym, z wszystkimi
    usługami na jednej karcie SIM). Jaki problem podłączyć do laptopa
    telefon i traktować go jako modem GPRS/EDGE/3/3,5G lub po prostu włożyć
    kartę prepaid Simplusa,Fresha, Popa, GO, TakTaka czy Heyah do modemu i
    śmigać na karcie po internecie...