  • 1. Data: 2014-10-30 23:45:20
    Temat: Takie tam o T-Mobile ...
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Perypetie portalu DobreProgramy z operatorem T-Mobile -
    <http://www.dobreprogramy.pl/Orange-wroc-czyli-jak-p
    rzenieslismy-sie-do-TMobile,News,58828.html>

  • 2. Data: 2014-10-31 00:27:48
    Temat: Re: Takie tam o T-Mobile ...
    Od: K <...@...c>

    On 30/10/2014 22:45, Krystek wrote:
    > Perypetie portalu DobreProgramy z operatorem T-Mobile -
    > <http://www.dobreprogramy.pl/Orange-wroc-czyli-jak-p
    rzenieslismy-sie-do-TMobile,News,58828.html>

    moglbym to samo napisac o play, do ktorego probowalem sie przeniesc z
    t-mobile wlasnie. na szczescie sie nie udalo. kto inny moze napisac o
    innej sieci i w ten sposob dojdziemy do tego ze wszyscy sa jednakowo
    chujowi, bo wszystkim sie takie rzeczy przytrafiaja. 90% tych problemow
    to wina niedojebanych sprzedawcow (opiekunow), ktorzy maja gowno zamiast
    mozgu i sami nie wiedza co sprzedaja klientowi, a pozniej sie dzieje tak
    jak na zalaczonym obrazku.

  • 3. Data: 2014-10-31 02:59:51
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-10-30 23:45, Krystek wrote:
    > Perypetie portalu DobreProgramy z operatorem T-Mobile -
    > <http://www.dobreprogramy.pl/Orange-wroc-czyli-jak-p
    rzenieslismy-sie-do-TMobile,News,58828.html>

    pewnie w innych sieciach jest podobnie :)

    Ale takie sytuacje powinny zawsze być nagłośnione by takie partactwa
    (jak przytoczone w sieci T-mobile) nie miały miejsca.
    Niech operator bez ściemy podaje co oferuje i tego dotrzymuje.

    Przenosiłem numer w ramach T-mobile (TakTak -> abonament) i tez
    pamiętam, że wstępna rozmowa z operatorem była 'różowa' a po podpisaniu
    umowy nagle się okazywały rozbieżności i trzeba było wszystko wyjaśniać
    i sie wykłucać. Na szczeście w moim przypadku się udało.

    Za miesiąc kończy mi się ta umowa i się zastanawiam, czy warto zostać w
    Tmobile (mam tylko dwa numery na firmę w Tmobile, więc jestem maluczkim
    użytkownikiem ale od ponad 16lat w jednej sieci).
    Dwa pozostałe numery mam w VirginMobile i powiem, że w tej sieci to co
    miałem obiecane - to mam, bez żadnej ściemy - a wszystko załatwiane
    wyłącznie poprzez stronę www (od przenoszenia numeru po cały panel
    zarządzania numerami) - z tej sieci (VM) od początku jestem zadowolony.

    Zastanawiam się czy nie przetestować Play - ale słyszę z różnych stron
    różne dziwne historie - jedni są zadowoloni a inni psioczą.
    Od Orange trzymam się z daleka - miałem kiedyś jeden numer w tej sici
    (parę lat temu ale siec zaszła mi za skóre i postanowiłem tam NIGDY nie
    wracać). Dlatego wracam do zdania początkowego mojej wypowiedzi.