  • 1. Data: 2016-02-05 13:52:53
    Temat: Takie tam uwagi do rzetelności opisów tv na stronach marketów
    Od: Marek <f...@f...com>

    Niestety zaufałem marketom i ich opisowi w przypadku Samsunga. W
    większości stron www marketów gdzie są opisy funkcjonalności tv,
    niektóre modele Samsunga mają informację, że posiadają dwa złącza CI.
    Po zakupie okazało się, że jest tylko jedno :( (a było to jedno z
    istotnych dla mnie kryteriów).
    Infolinią Samsunga poinformowała mnie, że _żaden_ ich tv w oficjalnej
    dystrybucji na PL nie ma dwóch złącz CI.
    Wszystko kurde trzeba sprawdzać dokładnie na miejscu w sklepie, nie
    można ufać ogólnie dostępnym informacjom pisanym, nawet weryfikowanym
    u różnych źródłach.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-02-05 15:10:38
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    W dniu 2016-02-05 o 13:52, Marek pisze:
> [...]
    > Wszystko kurde trzeba sprawdzać dokładnie na miejscu w sklepie, nie
    > można ufać ogólnie dostępnym informacjom pisanym, nawet weryfikowanym u

    Czy strona Samsunga też wprowadzała w błąd?

    --
    t0maszek - BTC user#AdBlock user
    #lubię to: NIEZALEZNATELEWIZJA.PL

  • 3. Data: 2016-02-05 17:09:34
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05.02.2016 o 13:52, Marek pisze:
> [...]
    > Infolinią Samsunga poinformowała mnie, że _żaden_ ich tv w oficjalnej
    > dystrybucji na PL nie ma dwóch złącz CI.

    No przecież Ci mówiłem, że poza Philem żaden nie ma.
    Sprawdziłem to już wcześniej, również na infolinii Szajsunga
    ,niepotrzebnie powielałeś robotę i wierzyłeś sprzedawcom.

  • 4. Data: 2016-02-05 17:41:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 05 Feb 2016 15:10:38 +0100, TOMASZEK <t...@o...pl>
    wrote:
    > Czy strona Samsunga też wprowadzała w błąd?

    Strona Samsunga nie precyzuje.ile jest CI.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-02-05 17:52:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 5 Feb 2016 17:09:34 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > No przecież Ci mówiłem, że poza Philem żaden nie ma.
    > Sprawdziłem to już wcześniej, również na infolinii Szajsunga
    > ,niepotrzebnie powielałeś robotę i wierzyłeś sprzedawcom.

    No zrozumiałem, że nie ma takich w tym zakresie budzetowym w jakim
    byłeś zainteresowany.
    No żesz k.... nie sądziłem, że jest taki obłęd, że wszyscy replikują
    bzdurne dane.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2016-02-05 20:45:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05.02.2016 o 17:52, Marek pisze:

    > No zrozumiałem, że nie ma takich w tym zakresie budzetowym w jakim byłeś
    > zainteresowany.

    Szeroko rozumianym - owszem.
    Za 10 tys może znajdziesz taki model.
    Szajsung zeznał, że za granicą takie mają, ale do Polski nie ściągają.
    Bo ludzie wolą nie płacić za multiroom, tylko pierdzielić się z
    dekoderem, bo taniej.

  • 7. Data: 2016-02-07 17:01:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    A tak btw, ten Twój Phillips z jakiego źródła może zrobić podgląd w
    pip? Może np. z hdmi?

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-02-07 19:47:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.02.2016 o 17:01, Marek pisze:
    > A tak btw, ten Twój Phillips z jakiego źródła może zrobić podgląd w pip?
    > Może np. z hdmi?

    Nie.
    Tylko z wbudowanego tunera.
    Większość tv tak ma.

    PIP z hdmi umiał TYLKO Sony i to stary model bez androida, androidowy
    nie umiał (jeszcze) z niczego.

  • 9. Data: 2016-02-08 00:43:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 7 Feb 2016 19:47:15 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Nie.
    > Tylko z wbudowanego tunera.
    > Większość tv tak ma.
    > PIP z hdmi umiał TYLKO Sony i to stary model bez androida,
    androidowy
    > nie umiał (jeszcze) z niczego.

    Nie rozumiem z czego wynika to ograniczenie, powinno być nawet
    łatwiej bo.z takiego zyska nie trzeba tunera. Szczególnie, że pewnie
    wv drugą stronę może (główny obraz z hdmi a w okienku tuner wew.).
    A na pilocie masz jakiś klawisz do szybkiego wywoływania PIP? W
    samsungu jest to do bani, trzeba się naklikać w menu, co trochę
    zniechęca do korzystania z funkcji.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-02-08 17:26:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08.02.2016 o 00:43, Marek pisze:
> [...]
    > bo.z takiego zyska nie trzeba tunera. Szczególnie, że pewnie wv drugą
    > stronę może (główny obraz z hdmi a w okienku tuner wew.).

    Oczywiście że może.
    Ja też tego nie rozumiem.

    > A na pilocie masz jakiś klawisz do szybkiego wywoływania PIP?

    Tak.

    >W samsungu
    > jest to do bani, trzeba się naklikać w menu, co trochę zniechęca do
    > korzystania z funkcji.

    Wiem.
    Samsunga z tego powodu zdyskwalifikowałem z miejsca.