  • 1. Data: 2019-04-26 17:56:46
    Temat: klocki hamulcowe - jaka firma?
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    Witam

    Muszę zmienić klocki hamulcowe w Toyocie.
    Ma być dobrze i tanio :) Z naciskiem na dobrze. Ale też nie za drogo.
    Samochód używany zwyczajnie - trochę miasto, trochę trasy, nic osobliwego.
    Jaką firmę polecacie? A może którejś nie polecacie? A jest tego sporo:
    ATE, Blueprint, Bosch (są teraz), Delphi, Kamoka, Textar, TRW i pewnie
    jeszcze parę innych (Brake?).

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2019-04-26 21:00:19
    Temat: Re: klocki hamulcowe - jaka firma?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** LEPEK pisze tak:

> [...]
    > polecacie? A jest tego sporo: ATE, Blueprint, Bosch (są teraz),
    > Delphi, Kamoka, Textar, TRW i pewnie jeszcze parę innych (Brake?).

    Zróbmy listę i każdy sobie wybierze co lubi ;)

    ATE - miękkie, pylą, szybko zużywają się
    Bosch - twarde, niezłe, uwaga na podróby
    Delphi - dobre i tanie
    TRW - twarde, drą tarcze, nie pylą
    Textar -
    Kamoka -
    Jurid -
    Ferodo -

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 3. Data: 2019-04-27 16:03:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 26 Apr 2019 17:56:46 +0200, LEPEK <g...@w...pl> wrote:
    > Ma być dobrze i tanio :)

    Spowalniające czy hamujące?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2019-04-27 18:16:54
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 27.04.2019 o 16:03, Marek pisze:

    > Spowalniające czy hamujące?

    Hamulcowe.

    Pozdr,

  • 5. Data: 2019-04-29 20:16:53
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-04-27 o 16:03, Marek pisze:

    > Spowalniające czy hamujące?

    Możesz to rozwinąć? Każdy klocek potrafi zablokować koło. Skoro to
    potrafi - to znaczy, że jest wystarczająco skuteczny.

    --
    MN

  • 6. Data: 2019-04-29 20:25:36
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 26.04.2019 o 17:56, LEPEK pisze:
    > Witam

    Dobra, widzę że PMS przekształcił się w grupę do publikacji niemieckich
    artykułów o dieslach, elektromobilności, względnie do potyczek
    semantycznych.

    Kupiłem Delphi.

    Przy okazji - Intercars to chyba ceny mnoży sobie razy dwa, żeby potem
    dawać rabaty 50% "na numer klienta" - taka strategia perskiego
    sprzedawcy dywanów.

    Pozdr.

  • 7. Data: 2019-04-29 21:00:34
    Od: p...@g...com

    Jako Motointegrator jest często najtańszy na niemieckim eBay. Może jakiś trick
    podatkowy ?

  • 8. Data: 2019-04-29 23:26:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 29 Apr 2019 20:16:53 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Możesz to rozwinąć? Każdy klocek potrafi zablokować koło. Skoro to
    > potrafi - to znaczy, że jest wystarczająco skuteczny.

    No chyba jednak nie każdy, zdaje się 20 lat temu była afera z nowymi
    Daewoo Tico sprzedawanymi z drewnianymi klockami.
    Kiedyś w 4carsie mnie tak zapytał, czytaj czy chcę kiepskie tanie
    czy markowe dobre.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2019-04-29 23:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik LEPEK g...@w...pl ...

    > Przy okazji - Intercars to chyba ceny mnoży sobie razy dwa, żeby potem
    > dawać rabaty 50% "na numer klienta" - taka strategia perskiego
    > sprzedawcy dywanów.

    Ano dokładnie.
    Jak trafisz na mechanika który liczy po cenach wyjsciowych to zapłacisz
    własnie x 2 a mechanik wezmie sobie rabat :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 10. Data: 2019-04-30 06:05:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-04-29 o 23:26, Marek pisze:

> [...]
    > Daewoo Tico sprzedawanymi z drewnianymi klockami.
    > Kiedyś w 4carsie  mnie tak zapytał, czytaj czy chcę kiepskie tanie czy

    Ponawiam pytanie: czym różnią się tanie "kiepskie" od drogich "dobrych"?

    Jedne i drugie potrafią zatrzymać koło. Nawet te drewniane z afery - też
    potrafiły.

    --
    MN