  • 1. Data: 2015-01-19 16:17:47
    Temat: Tani chinski samochod
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://4x4.auto-swiat.pl/chinska-podrobka-bmw-x5-naj
    gorszy-samochod-swiata/zsltx

    Choc w sumie - jesli dobrze rozumiem koniec, to wcale nie byl taki
    tani ...

    Taka prawda, tekst sponsorowany, czy wlasciciel uzywal terenowki
    zgodnie z przeznaczeniem - w blocie po szyby ?

    J.

  • 2. Data: 2015-01-19 16:23:28
    Temat: Re: Tani chinski samochod
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-01-19 o 16:17, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > Taka prawda, tekst sponsorowany, czy wlasciciel uzywal terenowki zgodnie

    mnie urzekł tekst:
    "Pod koniec 2009 r. nasz nieoficjalny tester kupił samochód po
    praktycznie nowej rejestracji z licznikiem w stanie dziewiczym."

    pewnie w Chinach też kręcą liczniki i sprzedają "nówki sztuki"...

    Łukasz

  • 3. Data: 2015-01-19 16:27:25
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    >
    > Taka prawda, tekst sponsorowany, czy wlasciciel uzywal terenowki zgodnie

    "Przykładem mogą być hamulce. Podczas 100 tys. km kilkukrotnie były
    potrzebne nowe klocki hamulcowe, (...)
    Ukoronowaniem są tarcze hamulcowe. Tylne musiały być wielokrotnie
    toczone z powodu wykruszania się materiału na powierzchni oraz ich
    żłobkowania. "

    kto teraz toczy tarcze? nie mógł kupić normalnych zamienników hamulców?
    dalej nie czytałem, ale może po prostu kontener z autem wpadł na chwilę
    do morza?

    Łukasz

  • 4. Data: 2015-01-19 16:34:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości
> [...]

    >żłobkowania. "

    >kto teraz toczy tarcze? nie mógł kupić normalnych zamienników

    Do Shuanghuana ? Mozliwe ze nie mogl.
    Na allegro np nie ma, choc pare czesci jest.

    Ale moze tez tarcze jak w oryginale, ceramiczne, nie daja sie toczyc
    :-)

    >dalej nie czytałem, ale może po prostu kontener z autem wpadł na
    >chwilę do morza?

    Kto ich tam wie.

    J.

  • 5. Data: 2015-01-19 17:19:50
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-01-19 16:17, J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Taka prawda, tekst sponsorowany, czy wlasciciel uzywal terenowki zgodnie

    mnie urzekają takie teksty:
    "My odmówiliśmy wówczas jazd testowych tym modelem. Uznaliśmy, że nie
    gwarantuje odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa."

    No tak, nie bierzemy byle 'gowna chinskiego', ktore podejrzanie wyglada
    do BMW czy innej marki - wszak jestesmy bogaci i kupimy od razu BMW a
    nie bedziemy sie schylac po zamiennik :)

    Auto nie wyglada jak eksploatowane a stane w blocie czy innej wodzie -
    zobaczcie jak wygladaja tarcze, zaciski oraz wykwity rdzy na ukladzie
    wydechowym.

    Sad wloski odrzucil oskarzenie o podrobke do X5, no ale spece AutoSwiat,
    ktorzy pewnie nie siedzieli w tym aucie wiedza lepiej.

    I wcale nie bronie tu chinskiej produkcji motoryzacyjnej, ale oskarzam
    podejscie polskich testerow motoryzacyjnych => brak rzetelkosci i
    suchego obiektywizmu popartego statystykami.

  • 6. Data: 2015-01-19 18:55:12
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-01-19 o 16:27, dddddddd pisze:

    > kto teraz toczy tarcze? nie mógł kupić normalnych zamienników hamulców?
    mogłeś przeczytać skoro komentujesz, wiedziałbyś dlaczego toczyli :)

  • 7. Data: 2015-01-19 20:05:20
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-01-19 o 16:27, dddddddd pisze:

    > kto teraz toczy tarcze? nie mógł kupić normalnych zamienników hamulców?
    > dalej nie czytałem,

    No właśnie - taki jest problem komentujących to, czego nie czytali.

    Z resztą wystarczyło pomyśleć - jaka byłaby mina sprzedawcy w
    Intercarsie, gdybyś wszedł i powiedział: poproszę przednie tarcze do
    szułanghułana ceo...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2015-01-19 20:23:26
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Z resztą wystarczyło pomyśleć - jaka byłaby mina sprzedawcy w Intercarsie,
    > gdybyś wszedł i powiedział: poproszę przednie tarcze do szułanghułana

    Jaka byłaby mina kupującego gdyby sprzedawca się zapytał:
    - Przed czy po lifcie?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2015-01-19 20:26:02
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Taka prawda, tekst sponsorowany, czy wlasciciel uzywal terenowki zgodnie z

    Ci redaktorzy to straszne marudy. Widać, że nigdy nie jeździli Tawrją albo
    ARO.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2015-01-19 20:27:33
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > z powodu wykruszania się materiału na powierzchni oraz ich żłobkowania. "
    >
    > kto teraz toczy tarcze? nie mógł kupić normalnych zamienników hamulców?

    Chińczycy jeszcze nie zrobili zamienników części do zamiennika samochodu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba