  • 51. Data: 2013-07-28 21:37:58
    Temat: Re: Tanie nowe ostateczny wybór
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-28 21:30, RadoslawF pisze:

    > Na powyższym widać że jednak twoja.

    Cóż, najwyraźniej nie masz w tym doświadczenia i tylko tę ideologię
    dorabiasz.

    > Ja nie twierdzę że nie znajdziesz jeśli umiesz szukać

    Znaczy jednak są takie samochody i można je kupić z ogłoszenia?

    > mas w tym doświadczenie. Statystyczny Kowalski nie ma
    > i nie znajdzie.

    Bez problemu takie znajdzie - bez doświadczenia. Byle nie szukał
    tanich ofert.

    > Jeden na tysiąc czy dziesięć tysięcy pozostałych.

    Jak się szuka okazji za grosze to tak. Inaczej to jednak wygląda,
    jak się szuka np. 5 latka i ma się pieniądze.

    > Ja rozumiem
    > że łatwiej taki znaleźć niż trafić w totka ale tradycyjnie
    > przypomnę że statystyczny kowalski go nie znajdzie.

    Tradycyjnie to wiesz co...

  • 52. Data: 2013-07-28 23:03:19
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    On Sun, 28 Jul 2013 11:47:42 +0200
    Helios <h...@w...pl> wrote:

    > tak zgadzam się, to są gówniane auta, ale moda jest nie tylko w Polsce,
    >
    > ale ja wolę gównianą pandę 2013 za 35tys niż gównianego accorda 2006
    > fura skóra TDI

    To już lepiej od tych mikrogówien dla liliputów kupić wyjebane durango z 2004. :)

    --
    Deflegmator

  • 53. Data: 2013-07-28 23:05:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Helios" <h...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > znam ten model, to potężne bydle klasy skody RAPID

    Potężne bydle?
    Bez żartów proszę.
    To jest auto klasy Sandero, tyle że z bagażnikiem.
    A i Rapid to nic innego jak inna wersja Fabii.

  • 54. Data: 2013-07-29 07:57:37
    Od: Helios <h...@w...pl>

    > Cóż, dobre używane samochody kosztują i są dostępne 'z ogłoszeń'.

    pierwszy właściciel, stan idealny, od dziadka, mały przebieg:

    http://www.liveleak.com/view?i=1ad_1375046761

  • 55. Data: 2013-07-29 08:35:07
    Od: Helios <h...@w...pl>

    > Potężne bydle?
    > Bez żartów proszę.
    > To jest auto klasy Sandero, tyle że z bagażnikiem.
    > A i Rapid to nic innego jak inna wersja Fabii.

    301 ma 4.5 metra długości no mało to to nie jest

    rapid jest równie długi co 301 i na dodatek 170cm szeroki

  • 56. Data: 2013-07-29 10:26:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-28 21:37, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Cóż, najwyraźniej nie masz w tym doświadczenia i tylko tę ideologię
    > dorabiasz.

    Ale to ty nie masz doświadczenie, zafiksowałeś się na wymyślonej
    czy zasłyszanej bredni i teraz robisz uniki wmawiając mi dorabianie
    ideologii.

    > Znaczy jednak są takie samochody i można je kupić z ogłoszenia?

    Statystycznie nie bardzo z ogłoszenia, bo te naprawdę dobre
    jak już ktoś napisał bez problemu sprzedają się w gronie rodziny czy
    znajomych.

    > Bez problemu takie znajdzie - bez doświadczenia. Byle nie szukał
    > tanich ofert.

    I nabierze się na złom udający coś sporo lepszego.

    > Jak się szuka okazji za grosze to tak. Inaczej to jednak wygląda,
    > jak się szuka np. 5 latka i ma się pieniądze.

    Jak się szuka w typowej cenie jest to samo, szukanie 5 latka
    w cenie 3 latków bo tam szybciej się trafi coś porządnego
    zostawiam takim znawcom jak ty.
    Dla przeciętnego kowalskiego ważne jest aby ten pięciolatek nie
    był w cenie trzy latka, chyba tego też nie pojmujesz.

    Wiem, argumenty ci się skończyły.
    EOT z mojej strony.

    Pozdrawiam

  • 57. Data: 2013-07-29 11:46:17
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 27.07.2013 11:13, t? wrote:

    > Z tych dwóch to Fabia, bo Diacia wstyd jechać. Z drugiej strony Fabią w
    > sumie tez, o ile nie jesteś emerytem. Więc jeśli nie jesteś emerytem lub
    > Rumunem (im nie wstyd jeździć Daciami bo sami je produkują) to kup coś
    > innego.

    Wstyd to ciebie czytac.
    Wracajac do tematu to ja bym bral Dacie. Fabia to VW, a to psuje sie i
    jest drogie w naprawie.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 58. Data: 2013-07-29 12:06:54
    Od: "BUNIEK" <m...@i...pl>

    >Niech się jeszcze przejedzie 5-letnim autem klasy średniej to mu
    >przejdzie Srabia i Srandero. :)

    Jak się przejedzie starym A8 lub innym podobnym jeszcze starszym to
    przejdzie mu klasa średnia. Tym sposobem dojedzmy do używanych samochodów
    typu Mercedes Klasy S najlepiej ten większy itp, bo są najwygodniejsze
    pewnie i bezpieczne maja naprawdę masę zalet - ale są drogie w eksploatacji.
    Czy przejechanie 10 km w Punto z klimatyzacja a np. Passatem lub podobnym
    tych 10 czy 20 km w mieście to taka różnica w jakości ze jednego wychodzisz
    umęczony a z drugiego wypoczęty.

    Buniek

  • 59. Data: 2013-07-29 12:18:14
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-29 10:26, RadoslawF pisze:

    > Ale to ty nie masz doświadczenie, zafiksowałeś się na wymyślonej
    > czy zasłyszanej bredni i teraz robisz uniki wmawiając mi dorabianie
    > ideologii.

    Dziękuje, możesz dalej szukać w paździerzach i dorabiać ideologię,
    nic mi do tego, ale może wróć do tego co ja pisałem - można
    kupić dobre samochody kilkuletnie z ogłoszenia, z komisu itd.,
    ale za nie trzeba będzie zapłacić stosowne pieniądze.

  • 60. Data: 2013-07-29 12:47:39
    Od: Helios <h...@w...pl>

    > np. Passatem lub podobnym tych 10 czy 20 km w mieście to taka różnica w
    > jakości ze jednego wychodzisz umęczony a z drugiego wypoczęty.

    a już w szczególności jestem umęczony jak mam tym passatem zaparkować w
    mieście w którym mieszkam tj KRAKÓW