  • 1. Data: 2017-11-26 16:07:09
    Temat: Tarcze Mikoda - opinie
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    Witam
    przymierzam się do zmiany tarcz z tyłu (w tej chwili Zimmerman Coat 282mm
    pacjent Octavia II) robiąc mały upgrade do 310mm. Na allegro widzę w sesnownych
    pieniądzach nawiercane i nacinane tarcze Mikoda w komplecie z klockami Textar.
    Używał ktoś takiego zestawu? Miałem w planie zakup nawiercanych tarcz ATE Power
    Disc ale chyba nie ma w tym rozmiarze...

    Pzdr
    Piotr

  • 2. Data: 2017-11-28 19:30:07
    Temat: Re: Tarcze Mikoda - opinie
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-11-26 o 16:07, X-Man pisze:
> [...]
    > z klockami Textar. Używał ktoś takiego zestawu? Miałem w planie zakup
    > nawiercanych tarcz ATE Power Disc ale chyba nie ma w tym rozmiarze...

    Czy to ma takie ogromne znaczenie w zwykłej jeździe?
    Przecież i tak wąskim gardłem jest styk opony z nawierzchnią.

    Myślisz, że tarcze lepsze o 5.25% coś zmienią?

    --
    MN

  • 3. Data: 2017-11-30 13:28:27
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Marcin N" <m...@o...pl> wrote in message
    > Czy to ma takie ogromne znaczenie w zwykłej jeździe?
    > Przecież i tak wąskim gardłem jest styk opony z nawierzchnią.
    > Myślisz, że tarcze lepsze o 5.25% coś zmienią?

    zmienią jeśli się pogną za pół roku to będę musiał kupić kolejne + kolejny
    komplet nowych klocków oraz ponieść koszty wymiany

    Pzdr
    Piotrek

  • 4. Data: 2017-11-30 15:00:37
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-30 o 13:28, X-Man pisze:
> [...]
    >
    > zmienią jeśli się pogną za pół roku to będę musiał kupić kolejne +
    > kolejny komplet nowych klocków oraz ponieść koszty wymiany

    To w skodzie takie beznadziejne tarcze robią? Mam auto z ponad 300 tys.
    km i tylko raz tarcze wymieniałem. Ale o po iluś latach, a nie pół roku...
    T.

  • 5. Data: 2017-11-30 17:03:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To dobrze ze sie pogna za pol roku. Bo bedzie to znaczylo ze nie jezdzisz a
    zapierdalasz. Byt ksztaltuje swiadomosc. Jak poczujesz w portfelu zapierdalanie to
    moze zaczniesz jezdzic.

  • 6. Data: 2017-12-01 15:55:41
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2017-11-28 o 19:30, Marcin N pisze:
> [...]

    Miałem Mikody (można kupić bezpośrednio na ich stronie) i jak założyłem
    to o nich zapomniałem, przejechane nie wiem ile i zero problemów, ot
    normalne tarcze (to się nie psuje).

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 7. Data: 2017-12-01 17:56:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2017 o 15:55 Chris <x...@x...com> pisze:

    > Miałem Mikody (można kupić bezpośrednio na ich stronie) i jak założyłem
    > to o nich zapomniałem, przejechane nie wiem ile i zero problemów, ot
    > normalne tarcze (to się nie psuje).

    Szacunkowo ile mogłeś na nich zrobić? - rozglądam się za nowymi do dość
    ciężkiego auta z automatem.
    Trwalsze od innych które miałeś?

    TG

  • 8. Data: 2017-12-01 19:00:51
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    > Szacunkowo ile mogłeś na nich zrobić? - rozglądam się za nowymi do dość
    > ciężkiego auta z automatem.
    > Trwalsze od innych które miałeś?
    >
    > TG

    Mikoda to normalna tarcza niczym nie ustępująca gównom typu bosch lucas
    czy trw, do zwykłego cywilnego jeżdżenia w zupełności wystarcza, tylko
    bierz zwykłe gładkie, nie nacinane/wiercone bo to nic nie da a tylko
    szybciej klocki zjada.

    Lewis

  • 9. Data: 2017-12-02 16:59:47
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > To dobrze ze sie pogna za pol roku. Bo bedzie to znaczylo ze nie
    > jezdzisz a zapierdalasz. Byt ksztaltuje swiadomosc. Jak poczujesz w
    > portfelu zapierdalanie to moze zaczniesz jezdzic.

    Zenek wójku dobra rada zadałem proste pytanie a ty dorabiasz do tego swoją
    teorię i mądrości ludowe prawisz, jako ktoś do Octavii na tył w miejsce 256mm
    seryjnych zakłada tarcze 310mm to oczekuje że będą spełniać swoje zadanie w
    każdych warunkach i nie będą się gięły. Jeżeli nie masz nic konstruktywnego do
    napisania i nie miałeś tarcz tej firmy to po co się wypowiadasz zaśmiecając
    wątek?

    Pzdr
    Piotr

  • 10. Data: 2017-12-03 21:00:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Szacunkowo ile mogłeś na nich zrobić? - rozglądam się za nowymi do dość
    > ciężkiego auta z automatem.
    > Trwalsze od innych które miałeś?

    Trwałość tarcz zależy od miękkości klocków.
    COŚ się musi ścierać w czasie hamowania.

    --
    MN