  • 1. Data: 2017-11-25 01:01:01
    Temat: Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    W ducato po 400kkm zatrzymuje sie licznik
    Nie wyobrazam sobie jezdzic bez licznika (w kontekscie obsługi etc) wiec
    planowałem cofnac licznik bo powoli dobijam do 400.
    A teraz to juz nie wiem... ;-)
    Jak to zrobić zakładajac ze chce miec dziąłający licznik ale jednoczesnie
    nie chce być posądzony o probe oszustwa?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 2. Data: 2017-11-25 02:43:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    samo to ze planowales cofnac licznik robi z Ciebie oszusta. Dlaczego nigdy nie
    planowalem cofniecia licznika w zadnym samochodzie jaki mialem. Bo pewno nie jestem z
    urodzenia oszustem.

  • 3. Data: 2017-11-25 08:08:54
    Temat: Re: Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-25 o 01:01, Budzik pisze:
    > W ducato po 400kkm zatrzymuje sie licznik

    Taka konstrukcja czy się zepsuł?
    Znajdź sobie jakie jest proponowane brzmienie
    przepisu, bo na razie, to tylko takie gadanie o dupie Maryni
    a potem zmień co chcesz i zrób sobie protokół
    i wpisz do dokumentów auta.

    PS
    W gierkach medialnych mających na celu
    samopromowanie się, to ten rząd jest mistrzem.
    Jak z takim wnioskiem wystąpiła rok temu opozycja,
    to nikt się medialnie nie zainteresował a teraz
    okazało się, że to rząd chce uciąć masowe oszukiwanie
    polskich rodzin (jakoś tak usłyszałem)

  • 4. Data: 2017-11-25 09:06:40
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > Jak to zrobić zakładajac ze chce miec dziąłający licznik ale jednoczesnie
    > nie chce być posądzony o probe oszustwa?

    Zatrzymuje się czy zaczyna liczyć od nowa?

  • 5. Data: 2017-11-25 11:49:07
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-25 o 08:08, cef pisze:

> [...]
    > to nikt się medialnie nie zainteresował a teraz
    > okazało się, że to rząd chce uciąć masowe oszukiwanie

    Popatrz jak działa i się promuje opozycja w każdym innym państwie, a
    przestaniesz się dziwić. Oni zaorują siebie dzień w dzien, więc nie
    dziwota, że jak w końcu coś sensownego wymyślą, to to się nie przebije.
    A wystarczyło nie wieszczyć końca świata, nie robić zadym i normalnie
    pracować dla "ten kraju".
    T.

  • 6. Data: 2017-11-25 12:33:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 25 listopada 2017 01:01:04 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]
    > Jak to zrobić zakładajac ze chce miec dziąłający licznik ale jednoczesnie
    > nie chce być posądzony o probe oszustwa?

    Do ASO Fiata ciśniesz i prosisz o naprawę/wymianę niedziałającego licznika;)

  • 9. Data: 2017-11-25 13:01:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > samo to ze planowales cofnac licznik robi z Ciebie oszusta. Dlaczego
    > nigdy nie planowalem cofniecia licznika w zadnym samochodzie jaki
    > mialem. Bo pewno nie jestem z urodzenia oszustem.

    Ok, masz prawo do takiego oceniania chociaz nie mam pojecia skad to
    twierdzenie i kogo tym czynem miałbym oszukac. Samego siebie?
    No chyba ze sadzisz drugiego po sobie i cofniecie licznika od razu
    kojarzysz z oszustwem co do przebiegu przy ewentualnej sprzedazy?
    Ale to w sumei wiecej mowi o tobie niz o mnie...
    Powiedz mi w takim razie Zenku, czy jak nie cofne i przy sprzedazy bedzie
    on pokazywał 400 a bedzie przejechane 800 to bedzie ok?
    Czy lepiej cofnac, natomiast przy ewentualnej sprzedazy powiedziec jaki
    jest realny przebieg?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 7. Data: 2017-11-25 13:01:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Taka konstrukcja czy się zepsuł?

    Ponoc dokładnie tak to jest zaprojektowane.

    > Znajdź sobie jakie jest proponowane brzmienie
    > przepisu, bo na razie, to tylko takie gadanie o dupie Maryni
    > a potem zmień co chcesz i zrób sobie protokół
    > i wpisz do dokumentów auta.

    Na razie to bardziej pytam zeby pokazac problem z tym cofaniem.
    Ja bym dokładnie tak zrobił, zwłaszcza ze staram sie spisywac sobie
    historie samochodu z wszelkimi naprawami włacznie.
    Oczywiście do wgladu dla ewentualnego kupujacego, pewnie dlatego jak juz
    mi sie czasami zdarzyło sprzedawac auto to zawsze duzo ponizej ceny
    rynkowej.
    Co do oszustów cofajac liczniki i sprzedajacy auta z zyskiem to moje
    zdanie musiałby byc zbudowane ze słów zdecydowanie niecenzuralnych.

> [...]
    > to nikt się medialnie nie zainteresował a teraz
    > okazało się, że to rząd chce uciąć masowe oszukiwanie

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.

  • 8. Data: 2017-11-25 13:01:20
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

    > Zatrzymuje się czy zaczyna liczyć od nowa?

    Podobno sie zatrzymuje.
    Gdyby liczył od zera to by nie było problemu az takiego chociaz ogólnie
    takie zaprojektowanie licznika w autach które po milionie km robią to coś
    dziwnego.

    http://fiatklubpolska.pl/ducato-iii-459/fiat-ducato-
    2008-2-3-licznik-
    przebytych-kilometrow-23233/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 10. Data: 2017-11-25 13:14:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-25 o 11:49, T. pisze:

    > Popatrz jak działa i się promuje opozycja w każdym innym państwie, a
    > przestaniesz się dziwić. Oni zaorują siebie dzień w dzien, więc nie
    > dziwota, że jak w końcu coś sensownego wymyślą, to to się nie przebije.

    Ta sytuacja mnie akurat nie dziwi ale to już NTG

    > A wystarczyło nie wieszczyć końca świata, nie robić zadym i normalnie
    > pracować dla "ten kraju".

    Co niewiele by zmieniło, ale to już NTG