  • 331. Data: 2011-04-04 17:51:39
    Temat: Re: Telefon jako wifi hotspot?
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Pszemol wrote:
    > "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message

    > Takie procedury widziałem w Polsce... ludzie biorą telefony
    > w abonamencie potem zanoszą do budki z telefonami
    > w supermarkecie aby dostać 1/3 wartości telefonu od handlarza.

    Po pierwsze nie 1/3 a średnio 2/3 lub więcej, 3/4.

    Po drugie nie bierzesz pod uwagę sytuacji gdy "op"
    ma chorą politykę cenową, i telefon firmy Z, model
    X kosztuje 149, model Y 639, a oba są "wycenianie"
    przez rynek na powiedzmy 1200+ zł. To klient byłby
    ofiara gdyby chcąc model Y nie wział tego który
    operator "daje" taniej i nie wymienił* na taki,
    jaki mu bardziej odpowiada..

    * czy to za pośrednictwem "budki", dokładając do
    tej zamiany (ale mniej niż gdyby brał "właściwy"
    model od operatora) albo organizując zamiane na
    własną rękę.

    > To jest dopiero chore. Nie znam takich procederów w USA.

    to że ich nie znasz, co nie znaczy że ich nie ma..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 332. Data: 2011-04-25 16:02:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Inna ciekawostke slyszalem - Era wlasnie docenila klientow z 15-letnim
    > stazem, i zaoferowala im dowolny telefon za zlotowke. "no to co bylo
    > robic - wybralem ten najdrozszy". Przyznasz ze glupota byloby inaczej.
    > A potem sie moze okazac ze to ajfon jest, a nie dobry telefon, wiec do
    > handlarza go :-)

    Pokaż mi choć jedną osobę która zrobiłaby to nie ze względów
    finansowych tylko dlatego że nie spodobałby się jej iPhone za 1zł :-)
    Nawiasem mówiąc w budce w Galerii Kazimierz widziałem iPhone 4
    16GB nówka, zafoliowana, za 2400zł. To jakieś $800 wychodzi...
    Wątpię czy taki telefon dostaniesz za złotówkę, nawet w Erze :-)

  • 333. Data: 2011-04-25 16:06:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> wrote in message

    > Po pierwsze nie 1/3 a średnio 2/3 lub więcej, 3/4.

    Ile dostanę od handlarza za nowego iPhone 4?

> [...]
    >
    > * czy to za pośrednictwem "budki", dokładając do
    > tej zamiany (ale mniej niż gdyby brał "właściwy"
    > model od operatora) albo organizując zamiane na

    Jest pewien margines klientów którzy mentalnie i finansowo
    są w stanie tak kombinować, ale jak sądzę większość się tak
    nie będzie bawić bo ceni sobie swój czas więcej niż te parę
    stówek.

    > to że ich nie znasz, co nie znaczy że ich nie ma..

    To że ich nie znam mieszkając tu 12 lat znaczy że są
    niepowszechne i niepopularne w przeciwieństwie
    do budek z telefonami w każdej Galerii w Polsce na
    które może się nadziać każdy turysta.

  • 334. Data: 2011-04-25 19:12:00
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Pszemol* w wiadomości news:ip3ke1.6p8.0@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]
    > 16GB nówka, zafoliowana, za 2400zł. To jakieś $800 wychodzi...
    > Wątpię czy taki telefon dostaniesz za złotówkę, nawet w Erze :-)

    Ty to biedaku czytać ze zrozumieniem nie potrafisz :-)
    Pisałem Ci że wszystko to kwestia planu taryfowego, w planie którego używam
    wszyskie telefony są w tej samej cenie i nie jest to Era tylko Orange...

    Pozdr

  • 335. Data: 2011-04-26 12:12:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przembo" <x...@x...xx> wrote in message

> [...]
    > Pisałem Ci że wszystko to kwestia planu taryfowego, w planie którego
    > używam wszyskie telefony są w tej samej cenie i nie jest to Era tylko

    Czy "ta sama cena" to 1zł?

  • 336. Data: 2011-06-27 05:01:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GS" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a fakt...
    > 9 Euro to może być kłopot nawet dla mieszkańca USA.
    > Ale moze a w appst... jest? Za jedyne 99USD - wtedy OK

    Chciałbym napisać że jak się okazuje - wystarcza darmowa wersja próbna.
    Miała obsługiwać tylko HTTP i rzeczywiście wygląda na to że maila nie
    obsługuje, ale to na czym mi zależy w drodze, w samochodzie obsługuje OK:
    Skype i Google maps. Rozmawiałem właśnie przez Skype wczoraj zrobiłem
    dwa połączenia przez darmową wersję JoikuSpot pracujący na Nokii 5630
    i nie ma problemów ani z czatem ani komunikacją voice ani video.
    Mapki też się ładnie ładują na Google Maps na iPhone przez JoikuSpot/5630...
    Wadą wersji próbnej tego programu jest oczywiście brak możliwości
    ustawienia hasła dostępu do wifi, ale to nie jest dla mnie dużym problemem.
    Dzięki GS za poradę z tym JoikuSpot!