  • 1. Data: 2011-07-09 05:31:18
    Temat: Telefon w Play
    Od: Piotr <z...@p...onet.pl>

    Witam, mam przedłużyć umowę w Play teraz jest abonament 59 zł.
    Jaki telefon wybrać za 1 zł?
    Nie chcę dotykowych smartfonów bo to porażka jest.
    Telefon ma służyć do rozmów, smsów ew. MMS.
    Bateria ma długo trzymać, z bajerów to może być np dobry aparat foto.
    Myślałem o SE Hazel(minus: slider) lub Nokia 6700 (minus: ciężki).
    Może jakiś polecicie bo ciężko coś wybrać.

  • 2. Data: 2011-07-09 05:40:44
    Temat: Re: Telefon w Play
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik Piotr napisał:
> [...]
    > Myślałem o SE Hazel(minus: slider) lub Nokia 6700 (minus: ciężki).
    > Może jakiś polecicie bo ciężko coś wybrać.
    zapytaj na pl.misc.gsm

    pzdr
    GS